mandag den 12. november 2018

Min gine



Jeg har i mange år,
haft en flamingo gine stående.
Jeg anede ikke 
hvad jeg skulle med den,
men nænnede ikke at smide den ud.
Så fik jeg pludselig idéen,
og gik straks igang.




Efter et par timer,
var den blevet malet og pyntet.
Jeg har brugt små runde lyseduge,
som kalvekrøs.
Og et smukt stykke stof,
blev til et skørt.
Jeg er så glad for jeg gemte den,
og synes den er skabt til,
at stå ved min hjemmelavede skænk,
der er fyldt med duge, blonder og mellemværk.


Må I alle få den dejligste dag.


Knus, Lone







11 kommentarer:

  1. I always adore your lovely white antique furniture!
    Beautiful.

    Have a lovely day.
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You dear Susanna. I love White and old furniture.
      Have a lovely Day too

      Hugs, Lone

      Slet
  2. Svar
    1. Thank You so much Britt.
      Have a lovely day.

      Hugs, Lone

      Slet
  3. Det er altså fantastisk når man får en genial ide der bare kan bruges og med
    fordel kan smuksere ens hjem.
    Rigtig god løsning med alle blonderne hun er pyntet med.

    Smuk tirsdag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Charlotte. Ja idéer kommer indimellem poppende, og det er dejligt at kunne kreere lidt ;-)
      Rigtig god dag til dig

      Knus, Lone

      Slet
  4. Kære frk. Hall

    God ide, gamle blonder og mellemværk er nu smukke, godt de bliver brugt - eller i hvert fald godt nogen vil gemme dem og sætte pris på dem.
    Jeg kan blive helt "trist om hjertet", når jeg på loppemarkeder ser det skønneste broderi og lign. -jeg kunne købe det hele, men har jo ikke brug for det, det har de fleste heller ikke, så godt frk. Hall, du værdsætter det.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Jessie
      Ja det er lidt synd alt det smukke håndarbejde ikke bliver værdsat mere, men sådan er det jo idag. Jeg har jo heller ikke brug for det, men kan ikke lade være ;-)
      Rigtig god dag

      Knus, Lone

      Slet
  5. Dejligt når gamle ting, får nyt liv :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare det bedste, at få noget godt ud af de gamle ting :-)
      God dag til dig

      Lone

      Slet