tirsdag den 22. januar 2019

Decoupage æg

Jeg er allerede igang med pynteæg.


Som I så i sidste indlæg,
 har jeg fyldt huset med forårsblomster.
 Jeg tænkte at
 nogle af dem,
kunne bruges til en lille dekoration.
Og nu hvor det snart er forår
 passer det så fint med æg også.


Jeg har en masse udpustede andeæg 
fra da vi havde ænderne.

 De kunne godt bruge lidt pynt.

I min gemmer,
fandt jeg servietter,
 med skønne stedmoderblomster,
 og klippede dem ud.
 Jeg limede dem på æggene med limlak.


Jeg satte også lidt perler på.
 og det kommer nok ikke som en stor overraskelse ;D


Æggene blev lagt på et fad,
med blonde servietter,
 og lidt hø
Der blev pyntet med perlehyacinter,
 sløjfe,
 og et lille lys.
Så nu er der
 lidt ekstra forårshygge på bordet.




Rigtig god dag til jer,
fra mig.


Knus Lone


20 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert!!!! Dette må jeg prøve!!
    Toveklem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Tove 🤗 det er så nemt så det kan du sagtens.
      Rigtig god dag.

      Knus, Lone

      Slet
  2. Hvor fint. Jeg får jo helt lyst til at gå op og finde nogen af mine æg frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rita. Op og find dine æg, og så igang 😉
      Rigtig god dag.

      Knus, Lone

      Slet
  3. Andeæg er så smukke! Jeg savner mine ænder! Og du er bare så god til at lave sådan noget. Æggene er blevet virkelig fine, og det lyder så nemt at jeg næsten tør prøve at gøre dig kunsten efter :-)
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Nana.
      Ja de er så fine og lidt creme i farven. Du kan sagtens lave æggene, det er så nemt.
      Smuk dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  4. Åååhr, hvor er de smukke 💕 Elsker ideen med perler på 😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Princess 😘 hihi ja perler er et must her i huset.
      Skøn dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  5. Det er så hyggelig en Hobby 🌹 elsker at sidde og hygge med at male og pynte ÆG 🌹 slapper så dejligt af 🌹
    Fine ÆG Lone du laver , som alt andet i jeres Hus 🌹
    Knuss
    Lise-Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lise-Lotte 🤗.
      Ja det er helt terapi at sidde og hygge med sådan noget.
      Smuk dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  6. Super fint æg du har lavet Lone.
    Det er så smukt at bruge hornvioler på æg det er forår og påske.
    Jeg lavede nogle for en del år siden og nyder at tage dem frem hvert år.

    Smuk dag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte.
      Ja jeg er jo lidt på forkant. Men glæder mig bare sådan til foråret, og ku ikke vente 😉
      God dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  7. Fin forårsdekoration 😀
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lene.
      Rigtig god dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  8. Du er simpelthen så dygtig til det fine håndværk, æggene er meget meget smukke-og man bliver jo helt forårskuller af at kigge på din rede:-))) Men foråret må for en gangs skyld gerne vente lidt for min skyld, skal lige male lidt mere;-)
    Ha den dejligste dag skønne kone Lone
    Knus og knus fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak søde dig ❤️
      Hihi foråret skal nok lade vente på sig lidt endnu, så du kan blive færdig. Det bliver så godt.
      Tænker på Ida og om der snart sker noget 😉
      Smuk dag til jer.

      Knus og kram, Lone

      Slet
  9. Hvor er det fine æg. Selvom det er koldt derude, har du lavet din egen lille forårs-oase.
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak kære Karen.
      Ja her er vi lidt på forkant og leger forår, mens sneen ligger i et tykt lag udenfor 😆
      Rigtig smuk dag til dig.

      Knus, Lone

      Slet
  10. Så nydelige egg Lone, liker så gode den fargen!
    Takk for inspirasjon, ønsker deg eg fortsatt fin dag,
    Her er det full vinter!

    Knus og klem,
    Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida. Ja jeg er osse glad for de farver. Her har vi virkelig også fået vinter. Godt jeg snart smutter ned i varmen 😉
      Rigtig god dag.

      Klem
      Lone

      Slet