torsdag den 7. juli 2016

Ugle bryllup


Vi har et rigtigt dejligt vennepar, Arne og Randi, som tit inviterer på lækre middage. 
Og i sidste uge var vi inviteret igen, og jeg vil så gerne komme med en hjemmelavet værtindegave.
Så jeg lagde hovedet i blød. Jeg ved Randi er vild med farven lilla, og da vi ofte sidder på terrassen om sommeren, når vejret ellers tillader det, så er det så irriterende at servietterne altid flyver væk.
Så jeg tænkte at nogle ugler malet på sten, i lilla farver ville være smarte som servietholdere.
Og for at lave et lille tema, tænkte jeg at hvis vi siger der ofte inviteres 8 personer, så kunne jeg lave 4 herrer, og 4 damer, og så dukkede idéen med et bryllups tema op.
Jeg fandt en fin æske uglerne kunne opbevares i.


Og så skulle der males sten. Her er det først brudgommen, med sort smoking, lilla skjorte, og hvid butterfly.
Gommens best man er også i sort smoking, og har lilla butterfly.

Og toastmasteren til brylluppet har grå jakke, og sort butterfly.

Bruden er så smuk i lilla kjole, med stor hvid blomst, og en hvid blomst i toppen.

Bruden har to brudepiger med, og den ene er også i lilla kjole, med en hvid blomst


Og den anden har lilla kjole, med små hvide prikker.


Her ses det smukke brudepar efter vielsen.


Og sådan så det ud, da de blev leveret i æsken.


Jeg tror uglerne gjorde lykke hos både Arne og Randi.

Håber I blev lidt inspireret, til også at prøve at male på sten, for det er rigtigt afstressende og hyggeligt.

Jeg vil ønske alle en fantastisk dejlig weekend. Vores bliver helt perfekt! Kæreste aften fredag, og middag hos gode venner lørdag! Gæt selv hos hvem ;o)

Knus Lone


8 kommentarer:

  1. Så kreativ du er. Rigtig fin gave :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak sæde Jens Carl. Rigtig god weekend til dig

      Knus Lone

      Slet
  2. Hvor er de fine og sådan en personlig gave kan da kun falde i god jord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kære Rita ❤️
      Knus og rigtig god weekend

      Lone

      Slet
  3. Forresten ... når du nu er så kreativ :o) Så er disse jordbør måske et projekt
    https://www.facebook.com/anotsosecretgarden/photos/a.996470173702176.1073741828.996088973740296/1392166070799249/?type=3&theate

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jens Carl 😊
      Kan ikke åbne linket?

      Slet