torsdag den 22. juni 2017

Solskin i vasen

Jeg har ALDRIG været fan af farven gul. 
Men når jeg går turen med hundene, ud over markerne og ind i skoven, er der næsten ikke andet end gule blomster.


Jeg elsker jo at lave en skøn vild buket, med blomster og grønt jeg finder på min vej. 
Så jeg tænkte det måtte komme an på en prøve med den der GUUUULE farve.


Så jeg plukkede og plukkede, for når det nu skulle være, skulle der dæleme osse være gult for alle pengene hahaha....


Jeg må sige at den buket egentlig gjorde mig helt glad indeni. Der har ikke været meget solskin denne sommer, men den der gule, vilde buket gav mig lige det der sommer cick jeg trængte til. Og tjek lige de der smørgule knapper.... De er sgu da skønne


Jeg ved ikke hvor mange gule buketter det bliver til fremover, men med alt det hvide der ellers er i mit hjem, så lyste den jo faktisk helt dejligt op.
Og tja, det er aldrig for sent at prøve noget nyt, og finde ud af at det faktisk kan være helt skønt ;)


Rigtig god aften 
Knus Lone
Ps hvis der er et par gavmilde sjæle blandt læserne, så vær lige sød at sende lidt rigtigt solskin og lidt sommer denne vej. 
TAK!






18 kommentarer:

  1. I love yellow colour . That wild white and yellow bouquet seems to be a bit of sunshine inside your home.
    Hugs
    Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You so much Nina
      Yes I thought it would bring a little sunshine in my home. We haven't seen the sun very much.

      Hugs Lone

      Slet
  2. Jeg prøver at sende lidt solskin over til dig, Lone! Her skinner solen hele tiden, synes jeg. Jeg tør næsten ikke sige det, men vi sukker efter regn til haven. Her til aften håbede vi, men det er kun blevet til 8-10 dråber ...
    Jeg har ikke gult tøj eller gule sofaer, men jeg elsker gule blomster - og citroner er også forfærdeligt pæne :-) Din buket er smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tusinde tak Nana
      Vi har godtnok ikke haft meget sol eller sommer her, så lad os endelig bytte lidt.
      Gult tøj eller sofaer kommer nok heller aldrig ind her ;) men buketten er helt ok, og citroner er jo et must

      Lone

      Slet
  3. En helt nydelig bukett. Jeg også elsker å plukke ville blomster når jeg går tur med hunden vår.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Bente
      Ja det er godt de kære hunde skal luftes, så vi kan få plukket blomster til stuen ;)

      Klem
      Lone

      Slet
  4. Elsker gult og glædes hver gang jeg hører nogen som har fået øjnene op for hvor smukke de gule blomster er... din buket er simpelthen skøn.
    Her er der alt for meget sol og varme, så vi kan godt bytte med noget regnvejr, hvis du har for meget af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kære Rita
      Ja lad os endelig bytte lidt ;)
      Men i aften må det gerne regne meget, så de ikke kan tænde bålene. Hader at de stakkels små dyr bliver fanget deri.
      Ønsker dig en dejlig weekend

      Knus Lone

      Slet
  5. Gratulere med det gule:-)))) her kaldes du og Charlotte de hvide damer, men måske den ene af jer snart skal kaldes den G...-D... ;-)))Buketten er så smuk, og sammen med alt det hvide, helt i top. Jeg kan godt forstå det gør dig glad.
    Jeg elsker gule blomster, den er så smuk sammen med andre farver:-) I starten hvor jeg lavede denne have, brugte jeg meget den gule når det hele blev for romantisk/sødt. Senere brugte jeg den til at binde de andre farver sammen med. Nu har jeg vist ingen farveholdning længere, hæ hæ
    Ingen sol her, så visualisere en hel masse solskind til dig.
    Ha den bedste dag
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak sødeste Anette
      Hehe ja har hørt det med de hvide damer før ;)
      Meeen tror nu ikke der vil dukke så meget gult op, at jeg vil kunne kaldes den gule dame.
      Men sjovt var det at sammensætte buketten
      Jeg vil be om solskin både her og hos dig
      Rigtig dejlig weekend

      Knus Lone

      Slet
  6. Have a lovely Midsummer!!
    Beautiful bouquet!

    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very much Susanna, and the same to you.
      I wish you a wonderful weekend.

      Hugs
      Lone

      Slet
  7. Hold da op Lone du har fået farve på drenge........
    Et kan man sige og det er at gul er solens farve og den gør bare noget.
    Jeg hader gul har altid gjort det. Jeg har i flere år forsøgt at udrydde en eneste gul tulipan i haven. Lige meget hvor meget jeg graver. Så kommer der en gul en op hvert år.
    Jeg kan fornemme den bare griner hver gang jeg opdager den.
    Selv om jeg ikke er til gul så vil jeg sige din buket er meget meget glad og varm at kigge på.

    Masser af knus og god weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHAHAHA ja sødeste Charlotte der er skam kommet gang i farvepaletten her ;)
      Jeg er så meget slet heller ikke til gule tulipaner, og jeg griner stadig af det indre billede af dig og en grinene som bare popper op år efter år.
      Jeg må så sige at buketten gav både varme og glæde i stuen, med sine strålende gule farver. Og det hjalp mig vist igennem de sidste par dage, uden at få en vinterdepression Hahaha ;)

      Mange knus til dig og rigtig dejlig weekend
      Knus Lone

      Slet
    2. grinene tulipan skulle der stå ;)

      Slet
  8. Jeg elsker gult i naturen. Gul som solem, som smørblomst, gul som de første krokus, gul som solsikker - og især alle de blege, måneskinsgule farver. Og gult og hvidt sammen er så fint. Som margueritter, der nikker i sommerbrisen - hvis man da en dag kunne få en brise i stedet for den evige stride blæst :-)Citronerne ved foden af vasen er et genialt indslag :-) Da vi havde hus til salg, havde jeg en skål citroner i køkkenet, for det var for dyrt at købe blomster hele tiden :D
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gul er jo faktisk en helt fantastisk farve, når man giver sig selv lov til at lukke den ind ;)
      Tak for din fine kommentar

      Knus Lone

      Slet
  9. What a nice bouquet! xoxo,Patricia!

    SvarSlet