mandag den 4. juni 2018

Mademoiselle Malmaison



Hele denne weekend,
 har vi været hos min søster og svoger,
på Lolland.
De bor så utroligt dejligt,
og jeg har da også lavet et indlæg,
 om min dejlige familie.
Det kan I finde 

Da vi kom hjem igen,
var jeg meget nervøs for hvordan haven så ud,
med al den tørke.

Men det skønneste syn mødte mig,
da en af mine yndlingsroser var sprunget ud.
Den smukke Souvenir de la Malmaison.



Jeg blev så glad,
 at jeg var nødt til at lave en
Malmaison alf.


Denne gang har jeg brugt broderi garn,
til at lave kroppen, arme og ben. 
Kun vinger og hår er lavet i filt.
Selve kjolen er lavet af 
en kunstig blomst.

Hun er blevet lidt sød ikke?


Rigtig smuk solskinsdag til jer.

Knus

Lone

18 kommentarer:

  1. Nej, hun er ikke lidt sød, Lone, hun er MEGET sød! Jeg er vild med dine alfer! De er bedårende!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Nana. Jeg bliver så glad når mit håndarbejde kan bringe glæde.
      Rigtig god dag.

      Knus, Lone

      Slet
  2. Lis Coskun Lursen4. juni 2018 kl. 23.17

    Du sælger vel ikke den smukke pige ?

    Knus Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo de er jo lavet med henblik på salg 😉
      Knus, Lone

      Slet
  3. Kære Lone.
    Du kan bare fremtrylle de smukkeste alfer, hvor er du dygtig.
    Det glæder mig at I havde en dejlig tur til Lolland, håber I kan finde herover en dag.
    Ønsker dig og Hall en smuk dag.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eliane
      Tusind tak for dine altid søde ord, som gør mig så glad.
      Vi vil rigtig gerne komme på besøg når I er klar til det ❤️
      Kærlig hilsen og knus
      Lone

      Slet
  4. Svar
    1. Thank You very much Marilyn.
      Have a lovely Day.

      Lone

      Slet
  5. Hvor er hun fin.
    Noget af det du også kan. En lille blomster fe.

    God dag
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Tusind tak dronning Fryd.
    Rigtig smuk dag til dig 🌸

    Knus, Lone

    SvarSlet
  7. En skjønn fe, Lone.
    Og rosen er nydelig. den ønsker jeg meg også.

    Knus, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Ida. Må dit ønske gå i opfyldelse.

      Klem, Lone

      Slet
  8. Ååå så nydelig. Jeg falt fullstendig for både roser og alv.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kæreste Bente.
      Rigtig god sommerdag.

      Klem, Lone

      Slet
  9. Ejiiii hvor er hun sød Lone, så sød og så fin og så YNDIG, mit hjerte smelter, og gad vide hvad sådanne tåre hedder der render, når man ser noget så sødt? mon det er glædeståre? de render ud af mine øjne, blev lige enig med mig om at det er skønhedståre;-)
    Ha den skønneste dag
    Knus og klem fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak Anette. Hvor er du altså bare mega sød, og så bliver du så rørt. Det er bare dejligt. Er så glad for dig.
      Må du også få den dejligste dag.

      Knus og kram
      Lone

      Slet
  10. She is so pretty!
    Like the rose itself!

    Have a lovely day!
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You dearest Susanna. You are so kind.
      Have The most lovely summerday.

      Hugs, Lone

      Slet