tirsdag den 19. juni 2018

Mens vi venter.


Åhhh som vi venter....


Lillebror skulle melde sin ankomst den 17 juni, men det var ikke lige den dato han brød sig om.


Så jeg går og nyder haven, mens vi venter.
Og roserne står i fuldt flor.
Det er så smukt.
Denne hedder Mamma Mia


Her er det Queen Elisabeth.



Fluffy er også glad for haven. 
Men hun er mere til de små jordbær.


En af de roser der har det allerbedst, og har de sundeste blade, er min rosa Schneewalzer som står i drivhuset. Et lidt sjovt navn til en hvid rose ikke? ;)


Nå men vi venter videre, og vi ved jo det ihvertfald er lige om lidt ;)


Rigtig dejlig dag 

Knus 

Lone



16 kommentarer:

  1. Åh, ja, roserne er så smukke i år! Men jeg kan godt forstå at ventetiden føles lang. Vi håber at Lillebror snart bestemmer sig for at møde verden :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana
      Tak for altid at skrive en dejlig kommentar her på min blog. Jeg er lidt ustabil for tiden, men vender snart tilbage ;)
      Ja og vi venter stadig ;)

      Rigtig dejlig aften til dig og din mand
      Knus, Lone

      Slet
  2. Kære frk. Hall
    Uha det bliver spændende, jeg tror han ankommer "på den længste dag" --- det gjorde jeg nemlig, det er en god dag.
    Ellers er det nogle smukke roser du har, jeg kan især godt lide den hvide. Men alle roser er smukke.
    Held og lykke til din datter.
    hav det godt hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Jessie
      Kæmpe stort og hjerteligt tillykke med fødselsdagen 😊🇩🇰🌹
      Håber din dag har været helt fantastisk.
      Tak for dine altid dejlige kommentarer. Hvis du var tættere på, havde du fået en stor buket roser fra haven.

      Mange knus og kram
      Lone

      PS lillebror er stadig ikke klar til at kigge ud ;)

      Slet
  3. Åhhhhhh ventetiden kan være monster lang.
    Men jeg har bestemt det bliver den 20. det er sådan et flot rundt tal.
    Så kan de også få børnepenge :))))))))
    Smukke roser du har i haven og kan se de stortrives :)

    Knus og skøn aften
    Charlotet

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Queen
      Øv du ikke fik ret, det ville have været skønt med den 20 og Celine synes også det er tiden nu! ;)
      Ja jeg tror roserne har det okay trods den meget varme vi fik. Nu er det mere typisk dansk sommer der er på programmet. Regn og storm.
      Håber det vender snart igen.

      Knus og kram
      Lone

      Slet
  4. Åh skal du være mormor igen, den største lykke der findes.
    Hvor er roserne smukke, kan godt forstå at du nyder dem.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Anette
      Ja Eva skal være storesøster og hun glæder sig så meget. Det gør vi også, og nu må han godt komme ud ;)

      Rigtig smuk aften til John og dig
      Kærlig hilsen
      Lone

      Slet
  5. Ihhh altså den ventetid, kan forestille mig at tlf er lige ved hånden hele tiden. Spændende <3
    Det er smukke roser du viser, også den firbenede darling, det perfekte spot.
    Ha den dejligste dag
    Stort Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Anette ❤️
      Den er liiiige ved siden af for jeg skal stå stand-by til at tage Eva når det er tid. Det må gerne være snart ;)
      Tak for de pæne ord, og ja roserne har det vist helt fint.
      Hihi os og så vores hunde ;) de fylder godt på den gode måde.
      Rigtig dejlig aften til Kim og dig

      Knus, Lone

      Slet
  6. Smukke roser -du er heldig du stadig har dem så fine - det fine vejr har været slem ved vores have. Ja den lille fyr kommer da bare til sin fødselsdag.
    Lilje

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi kæreste Lilje
      Elsker din stille humor, og ja da ;) han kommer selvfølgelig på sin fødselsdag.
      Ja jeg havde jo set det som om du havde fødselsdag idag, men et tillykke og en god hilsen kan man vel altid bruge hehe ;)

      Rigtig smuk aften
      Knus, Lone

      Slet
  7. Smukke roser. Skal have plantet et par slyngroser til efteråret, så jeg google på livet løs. Håber snart at der er sket familiefornyelse i jeres familie.

    Kærlig hilsen Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne Josephine
      Men han lader stadig vente på sig.
      En slyngrose jeg storelsker er alchymist
      Prøv at google den. Den er så skøn og blomstrer vildt, med de smukkeste farver der skifter fra laksefarvet til rosa.
      Ønsker dig en dejlig aften

      Kærlig hilsen og knus
      Lone

      Slet
  8. Hej ja du kan tro jeg nyder også mine roser og har RIGTIG mange i år , men de får også vand hver dag , nå men hvad så er den bette dreng kommet til verden ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt med roser. Ja tak den bette (Store) fyr dukkede op den 28. Han vejede 4000 gram ;)
      Knus, Lone

      Slet