fredag den 9. marts 2012

Hyggeligt forårs bord

Hejsa så er jeg ved at være klar til at holde min søns fødselsdag. Og jeg har fundet lidt i haven til at pynte bordet med. Så er der også lidt flere penge til gaver, når jeg sparer på pynten ;) og jeg ved godt hvad knægten helst vil...

Jeg samlede først lidt trolde grene


og lidt efeu grene


Og den anden dag min søster var forbi havde hun en buket påskeliljer med. De kunne også bruges da servietterne både er grønne og gule...

Og jeg havde købt en grønt lys i Føtex, som sagtens kan bruges sammen med....


Så lagde jeg først en dug på og derefter arrangerede jeg grenene ind i mellem hinanden, og placerede lyset på en lysestage i midten. Man kunne også sagtens finde et glas med en bred bund til at sætte lyset på...


Tilsidst placerede jeg påskeliljerne imellem grenene og nu venter vi bare på gæsterne ;)


Imorgen blogger jeg om de lækre chokolate chip cookies, jeg bagte til min mand da han kom hjem fra sygehuset


Hav en rigtig dejlig fredag aften og hav en fed fest de af jer der skal til 80ér fest ;)

Kram fra Frk Hall



Ingen kommentarer:

Send en kommentar