tirsdag den 20. marts 2012

Nem reste mad og forår i luften

I aftes skulle det bare være rigtig nemt efter invasionen af gæster i weekenden, så det blev til pasta med rester af salat, små stilk tomater, feta, hvidløg og basilikum.

Jeg kogte først pastaen al dente, det vil sige, så der stadig er bid i.


Så skar jeg tomaterne og fetaen i små stykker, finthakkede hvidløget og plukkede også basilikum bladene i små stykker




Jeg vendte det hele på panden, i en god oliven olie, og tilsidst tilsatte jeg den rest salat der var tilbage fra søndag. Der var også lidt sorte oliven i, så det var bare perfekt

Det smagte pragtfuldt, og var dejlig nemt at bikse sammen.

Idag var jeg en tur nede hos de dejlige tøser, Lene og Mia, i Blomsten, og det resulterede i nogle skønne små pletter, rundt om i hytten, som giver forårs fornemmelser DEJLIGT







Hav en dejlig aften 
Kram fra Frk Hall




Ingen kommentarer:

Send en kommentar