fredag den 20. april 2012

FORÅR OG NYE, "GAMLE", GARDINER


Det er godtnok møg koldt og traaals vejr disse dage, men jeg fik alligevel lyst til lidt forårs stemning i soveværelset.
Den anden dag var jeg en tur på loftet, og faldt over et par gardiner, fra caféen. Jeg ku egentlig ikke forstå de lå dér, men kom til at tænke på, at da jeg lukkede butikken, kunne jeg bare ikke tåle synet af noget der mindede om den.
 Så derfor var de røget derop. Men nu er jeg vist kommet lidt "over på den anden side", og synes de ville være skønne i soveværelset.
 Så op kom de.


Og har fundet en del gule blomster i haven, og en enkelt nede fra Lene i hendes butik "Blomsten".


Rosen er en min søster kom med.



Og så fandt jeg også et par forårs agtige tæpper til sengen


Er bare helt vild med de gule farver.

Det var ikke så meget, bare en lille forårs blog, som måske kan få lidt energi og inspiration igang.

Hav en dejlig weekend og nyd livet

Kram fra Frk Hall

Ingen kommentarer:

Send en kommentar