mandag den 6. marts 2017

En bakke

I lørdags skulle vi i byen og spise hos gode venner.
 Det er nogle af vores bedste venner, og den anden dag, kom de med en kuffert fyldt med gamle billedrammer, som de ikke mente de fik brug for mere. Og den synes de jeg skulle have
Så jeg tænkte at der skulle en værtindegave til, og en de ikke lige havde set komme... 
Nemlig en der var lavet af deres egne gamle rammer.


Jeg fandt den billedramme frem som havde de smukkeste udskæringer.
John satte et par "dutter" på bagsiden.


Så fandt vi et par hvide håndtag, og skruede dem på.


Og dernæst blev hele molevitten malet hvid.
Jeg fandt et sødt motiv på nettet, og lavede en collage med det, sammen med nogle blonder, hjerter og et servietmotiv. 
Serviet motivet har jeg også brugt på en gammel stol her


Jeg ville så gerne have brugt et par lyserøde roser til at pynte gaven med, men kunne ikke nå at hente nogen, så jeg måtte tage vintergækker fra haven.


Er de ikke ufatteligt smukke? Og så den fantastiske duft.... næsten som fed lækker honning.
Uhhhmmm



Manden i  huset skulle jo ikke snydes. Og da han er en stor vinentusiast, måtte jeg jo lave en af mine hjemmelavede vindunke skjulere

Det her var den første jeg lavede. Lidt feminin... Så jeg måtte lave en anden model til værten.


Den blev sådan her.
Lidt mere rustik med det mørke snor

Vedhænget blev lavet af resterne fra mit hjemmelavede ler, som I så her
Resterne af leret blev rullet ud, og stukket ud med et lille glas. Et lille hul blev lavet med en tændstik. Så har man et rundt vedhæng, der kan hænges hvor man ønsker det. Det blev malet med perlemors hvid akrylmaling. 


Jeg skrev nummer 10 på, da det er husnummeret vores venner bor i.


Så var der gave til både værten og værtinden.
Og med cellofan og sløjfer, kunne jeg godt få mig til at give den væk.

Nu vil jeg ønsker jer alle en dejlig aften <3
Knus Lone

26 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusinde mange tak Tilde

      Rigtig god dag til dig
      Knus Lone

      Slet
  2. Sikke nogle heldige venner I har, man vil da blive rigtig glad for den fine gave. Du er altså bare så kreativ og god til at finde. Klem Hanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh mange mange Tak Hanne
      Jeg bliver så glad for sådan en dejlig kommentar

      Ønsker dig en herlig ny dag
      Knus Lone

      Slet
  3. Det kan jeg godt sige dig Lone.
    Den bakke er yderst genialt tænk.
    Jeg er totalt solgt og kan sige dig. Den bliver jeg nød til at efterligne.
    Så fantastisk tænk.Helt genialt.
    Meget meget personlige og smukke ting i havde med til jeres venner.
    Er sikker på de blev super glade og beæret over de timer der er lagt i de smukke gaver.

    Jeg er overvældet af to fantastiske ideer.
    Knus og vidunderlig dag

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh mange mange tak sødeste ven ❤ du skriver så smukke ord at mine kinder brænder...
      Hvor er jeg stolt over at kunne inspirere dig.
      De blev helt bestemt glade 😊

      Ønsker dig god bedring og en skønherlig dag
      Knus Lone

      Slet
  4. Kæreste Lone.
    Hvor er det en smuk gave du har lavet. Simpelthen så fin en idé.
    Og dine vintergækker er meget smukke.

    Tak fordi du deler dine skønne gaver.

    Ønsker dig en smuk dag.

    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh kære Eliane, hvor blev jeg glad for at se dit navn, og tusinde tak for de søde ord. Håber du og John har det godt 🌸

      Ønsker jer begge en vidunderlig dag
      Knus Lone

      Slet
  5. Waww - en bakke med stil - yndig og fin 🍸🍸
    Og vinbox med kant - lige til en mand - så sandt 🍷🍷
    Det må bestemt have været en hyggelig aften 💙
    Bedste hilsen og ønske om en dejlig uge i nord 👛🍷

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak for de smukke ord kære Irene, hvor bliver jeg bare glad for alle de dejlige kommentarer der dumper ind. Det kan kun blive en fantastisk dag.
      Vi havde en herlig aften.... og nat Hihi

      Ønsker dig en smuk og dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  6. Wow wow også masser af flere wow. Hvor er du bare GO, og sikke fantastiske ideer, ej hvor føler jeg mig inspireret, som i yesss :-))))
    Så dejligt du deler, så dejligt jeg har fundet din blog også dejligt at have hørt/snakket med dig i tlf:-))
    Ups nu flyder jeg vist over med det hjertet er fyldt af, sidder her og smiler og griner:-)
    Ha den mest fantastiske dag <3
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhh altså kæreste sødeste dejlige Anette
      Du er bare så sød, og jeg er så glad for at mine ideer kan bruges til noget. Tusinde tak for alle de rosende ord.
      Og kan kun sige i lige måde til det hele ❤

      Ønsker dig en vidunderlig aften
      Knus Lone

      Slet
  7. Sødeste Lone. Tak for inspirationen. Hvor er den bakke da bare vidunderlig. Du er helt fantastisk.
    Stort kram
    Jeanette ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Min kæreste Princess
      Tusinde mange tak. Dine søde ord betyder meget for mig. Tak

      Ønsker dig og din lille familie en herlig aften
      Knus lone

      Slet
  8. Kære Frk. Hall

    Du kan da også få alt til at blive "det smukkeste", hvor blev det en smuk bakke, jeg tror værtinden blev utrolig glad.

    Det var da fint, sådan at få fingrene i smukke rammer - du har sikkert masser
    af ideer til de andre, så det glæder jeg mig til at se.
    Dejlige kreative Frk. Hall.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære kære Jessie
      Du gør mig altid så inderligt glad. Tusinde tak for dejlig respons
      Jeps der ligger vist et par små idéer i baghovedet og lurer.

      Ønsker dig en fantastisk dejlig aften
      Knus Lone

      Slet
  9. Sikke en god ide. Begge gaverne blev helt fantastiske.
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tusinde tak Karen. Jeg bliver så utroligt glad af alle jeres skønne ord

      Ønsker dig en smuk aften
      Knus Lone

      Slet
  10. Skøn ide med rammen. Og bakkerne skal jo snart i brug, når vi skal nyde livet i haverne. Og din fantastiske vinbox havde jeg jo helt glemt. En bliver jo helt ør i hovedet af alle de mange skønne ideer her på bloggene.
    Fortsat dejlig uge.

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange mange tak sødeste Susanne Josephine
      Hvor er du bare altid trofast med skønne ord.
      Ja bakken vil jo være helt fin på et romantisk sommerbord.

      Ønsker dig en fantastisk smuk aften
      Knus Lone

      Slet
  11. Ååå så utrolig fine gaver, Lone. Du er fantastisk kreativ og flink.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak søde Bente. Du gør mig bare så glad.
      Rigtig dejlig dag til dig
      Knus Lone

      Slet
  12. Så himla fint! Underbara gåvor...
    Alltid lika kul att kika in till dig!
    Kram från Titti

    SvarSlet
  13. Så utrolig fine gaver! Så flink du er :-)

    Ønsker deg en riktig god helg! Kos deg masse! Her skinner sola, så nå blir det en tur ut i det fine været.

    Klem fra
    Hanne

    SvarSlet
  14. Søde Lone ❤
    Hvor er det bare smukt og sikke en personlig og unik gave at modtage.
    Ha en skøn lørdag aften! Forhåbentlig med en god rødvin ❤😉
    Knus fra Nanna

    SvarSlet
  15. Hold da op hvor smart og fantastisk. De venner er så heldige. Det er da gaver, der vil noget. Så bliver det ikke mere kreativt, genialt og personligt ❤️
    Hvor er du god.

    Mvh Henriette

    SvarSlet