tirsdag den 7. august 2018

Sommerferien er slut




Der er sket så meget denne sommer.
Det er som om at alle har tænkt
vi skal nå alt det 
vi ikke har kunnet de sidste to somre,
på grund af det dårlige vejr.
Men endelig en sommer 
der har været helt fantastisk.
Så vi har også lavet alt muligt, 
og jeg har slet ikke haft tid til bloggen.


Men nu er jeg tilbage,
og glæder mig til at kigge med igen,
på alle de dejlige blogge jeg følger.

Jeg havde også fødselsdag her i sommer,
og jeg holdt en lille fest,
bare for de nærmeste venner og familie.
Jeg havde pyntet bordet med ærteblomster,
og de hvide skærme fra grøftekanten.


Til velkomstdrinken som var 
aperol spritz og portonic (hvid portvin med tonic)
serverede jeg små canapéer med kaviar og rejer.


Til forret havde Hall og jeg
lavet forskelligt tapas.




Hovedretten fik vi udefra, 
og desserten var en smuk kage 
fra vores kobberbryllup.


Og så havde jeg lavet en kage
 jeg havde set på pinterest.

DEATH BY CHOCOLATE
kalder jeg den.
kan I forstå hvorfor ;)


Det var en dejlig dag.


Som varede til langt ud på natten.


Jeg har glædet mig til at komme igang 
med at blogge igen.
Og har savnet alle de dejlige mennesker 
der findes her i blogland.

Ønsker jer en smuk dag.

Masser af knus 

Lone




17 kommentarer:

  1. Som altid meget smukt og inspirerende ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tusind tak Helle, jeg bliver så glad når jeg kan inspirere.
      Rigtig god aften.

      Knus, Lone

      Slet
  2. Congratulations on your wedding anniversary. All beautiful. Have à nice day , my dear friend! Xoxo,Patrícia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dearest Patricia. It was my birthday we celebrated, and it was a lovely day.

      I wish you a lovely evening
      Hugs, Lone

      Slet
  3. Sikke nogle skønne billeder fra din store dag. Smuk pynt og lækker mad og drikke. Et forsinket tillykke!
    Ønsker en rigtig god dag her i sommervarmen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak sødeste dig. Vi havde en rigtig dejlig dag og aften. Her har de lovet regn de næste fem dage, og jeg håber de får ret ;O)

      Mange knus
      Lone

      Slet
  4. Kære søde frk. Hall (Lone)

    Du har altså været savnet, jeg har tit været ide og kigge----- MEN NU er du tilbage og jeg kan forstå du har haft meget at se til og sikkert nydt i fulde drag, ….. tillykke med fødselsdagen, sikke et festligt måltid i havde arrangeret, hvor lækkert og så elegant sat op... altså frk. Hall, du er godt nok en dygtig "kone Lone"... hihi

    Jeg er hjemme i denne tid, fra Falster, hvor jeg ellers har været rigtig meget i sommer, (skal også snart derned igen), men må nyde det dejlige vejr, når det nu er der. Selv om det er rigeligt varmt, også for ting i haven.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du altså bare sød og dejlig kæreste Jessie, og tusind tak. Det var en rigtig skøn dag, og vi nød det i fulde drag. Hihihi ja kone Lone det er det jeg bliver kaldt af Hall ;O)
      Kan godt forstå du opholder dig meget i sommerhuset, det må jo være pragtfuldt der med sådan en sommer vi har haft i år.
      Her har de endelig lovet regn i fem dage. Håber godtnok det holder stik, for haven trænger.

      Ønsker dig den dejligste aften søde
      Knus, kone Lone

      Slet
  5. Det ser da bare så indbydende ud. Hvor er du bare dygtig. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Leila og mange mange tak. Har tænkt en del på dig siden vi (igen) mødtes hos fru Pedersen. Du er en rigtig dejlig person <3
      Kan du hilse Gert og have en dejlig aften, og forhåbentlig en ikke alt alt for varm nat. Det skulle efter sigende blive den varmeste i mange år.

      Mange knus og kram
      Lone

      Slet
  6. Jammen tilbaglykke med fødselsdagen og hyggeligt du er tilbage. Super lækker mad i diskede op med. Og en kage kan aldrig blive med for meget chokolade. Elsker MogM's. Tror jeg i ferien har spist min egen vægt i disse små chokoladeknapper. For i USA findes de i alverdens varianter. Håber nu ikke der kommer regn hver dag de kommende dage, trods haven trænger. Lørdag skal vi holde året store sommerfest/raskefest for veninden datter. Nyd varmen ;-)))))

    Stort knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak kære Susanne Josephine :)
      M&M’s er mega gode, og jeg elsker chokolade.
      De har lovet masser af regn og blæst her, men skal nok krydse fingre for godt vejr på lørdag.
      Ønsker dig en dejlig weekend og god fest.

      Knus, Lone

      Slet
  7. Ja gid vi var med til din fest og det smukke bord Lone.
    For slet ikke at tale om det festlige mad.
    Men der sad vi jo på Mallorca og sende mange tanker og hilsner hjem.

    Rigtig dejlig dag søde ven
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Charlotte.
      I var så meget velkommen. Det ved du :) men man kan ikke være to steder på én gang.
      Ønsker dig og din dejlige familie en skøn weekend.

      Mange knus, Lone

      Slet
  8. Kæreste Lone.
    Hvor var det et smukt bord du havde dækket og sikken fine lysestager. Maden var jo et helt kunststykke, så smukt var det. Hvor ser det lækkert ud og så smukt anrettet.
    Kagen fra Jeres kobberbryllup er også smuk. Hvad mon der er i den? Nu fik jeg lige læst dit indlæg om kobberbrylluppet. Sikke en fest. Lige som I to skal fejres.
    Men det bedste der er sket i sommer, har du slet ikke nævnt ;) Tillykke med lille Alfred.
    Ønsker dig og Hall en dejlig dag.
    Tusinde kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak aller kæreste Eliane.
      Det var såden en dejlig dag, og det var kobberbrylluppet også. Kagen derfra er med nøddelagkagebunde, chokoladecreme og brombær.
      Lille Alfred er så dejlig, men har lovet hans mor og far, ikke at vise billeder af ham og storesøster Eva.
      Ønsker dig og John en smuk weekend ❤️

      Kærlige hilsener og knus
      Lone

      Slet
  9. Sødeste Lone kone 😉
    Et meget, men stort forsinket tillykke med din fødselsdag <3
    Hvor må det være skønt med fødselsdag i en sommermåned (hvis vejret er med). Sikke et smukt bord og lækker inspirerende mad. Du er altid så god til at få det arrangeret smukt, hyggeligt og noget man kan være med til uden det koster mere end man kan være med til, men fortsat ligner en million! <3
    Knus til dig

    SvarSlet