onsdag den 7. august 2019

Kjærsgård strand


Eller min strand, som jeg plejer at sige.
Det er et af mine
 og hundenes yndlingssteder.
Det er her jeg tager ned for at koble af,
 og for at få energi.
Det er her jeg tager ned
 når jeg er trist, 
og når jeg er glad.

Det er her jeg finder min kreativitet og livsglæde.

Kort sagt
Et af de bedste steder på jorden.

Vil dele nogle stemningsbilleder
jeg tog dernede i går, 
da vejret var skønt.

Når vi går op over klitterne,
er dette det første syn.




Jeg elsker havet,
men med tiden, 
er jeg begyndt at nøjes med
 at soppe.


Men nogle er rigtige vandhunde


Mine hunde er som jeg,
og holder sig til sandet,
og lidt småsopperi.



Meget lille hund
stor strand






Fluffy elsker at drøne rundt i sandet.


Der er så meget smukt
at kigge på
i sandet.














Og i luften.






Her er de store gamle bunkers.






Der er så dejligt her,
og jeg behøver slet ikke
rejse langt væk,
for at nyde den skønne natur.










STAIRWAY TO HEAVEN


Og så var turen ikke længere.
Vi gik op igen,
og ned over klitterne.

Rigtig god eftermiddag


Knus 

Lone

6 kommentarer:

  1. Søde, glade strandhunde :-) Vi går også ofte på stranden, og både vi og hundene elsker det. Din strand ser vidunderlig ud, og jeg kan bestemt godt forstå at du søger derud - både når du er glad og ked af det. Man kommer ligesom ud af sig selv når man er midt i den store natur som stranden jo er.
    Knus fra Nana

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukke billeder du har taget! Her elsker vi også at tage på stranden og se havet på Sjællands nordkyst, klitterne, mågerne - og også at soppe :-)
    Ha' en dejlig aften, klem

    SvarSlet
  3. Åh, så dejlige billeder. Kjærsgård strand er den bedste. Jeg elsker også turen om langs med åen og strandengene og ud til vandet den vej. Den har jeg gået den utallige gange.
    Knus, Karen

    SvarSlet
  4. Skønt at have et yndlingssted og et sted at få ryddet hjernen og omrokeret for en stund.
    Sådan tror jeg mange af os har det.
    Steder hvor vi lader op og får ny energi.
    Som jeg viste i mit forrige indlæg så er Løkken et af stederne for mig.
    Der er jeg hjemme og der er der trygt.
    Men jeg har nu flere steder på jorden hvor jeg har det sådan.
    Fine billeder du viser af dit yndlingssted og samtidig kan jeg blive så harm af al den grafitti der ødelægger de gamle historiske ting. Hvad sker der for det!!!!!!

    God eftermiddag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlet
  5. Det er godt nok også en fantastisk smuk strand du har fundet dig. Her har vi en bid vej til vandet og så er stranden ikke noget specielt. Men det er altid dejligt at være ved vandet. Jeg er heller ikke den store badenymfe, men hundene ser alligevel ud til at nyde at være på stranden.
    Rigtig dejlig weekend

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
  6. Lovely beach views!
    Enjoy August!

    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet