mandag den 25. november 2019

Inspiration

Jeg har ikke været kreativ
 i lang tid.
Har ligesom ikke kunnet finde inspiration.
Men efter en dejlig, lang og givende
 telefonsamtale med Sisse, 
er jeg klar igen.
vi taler altid MEGET længe ;) 


Som nogle af jer ved,
mistede jeg min far,
den 18 november.
Han havde været meget syg 
i et stykke tid.

Her er mine forældre på deres bryllupsdag.


Det har været en hård tid,
med en masse følelser.

Her er det min far og jeg.


Jeg sad og holdt hans hånd,
lige til det sidste.
Det er jeg rigtig glad for.

Men som skrevet,
har jeg slet ikke
 lavet noget kreativt 
i al den tid.
Men Sisse gav mig inspirationen tilbage.

Hun hylder H.C Andersen og vores dronning i år,
og har kreeret en flot  

Tryk på linket 
og se hendes fine ting på facebook.


Jeg blev så inspireret af Sisse
at jeg fik lavet en lille fin 
svaneprinsesse.
Så følger jeg også op på 
H.C Andersen
og dronningens juletema.


Jeg synes faktisk hun er blevet rigtig fin.


Nu vil jeg ønske jer alle
en rigtig smuk aften.


Masser af knus

Lone


10 kommentarer:

  1. Det gør mig ondt at høre, at du har mistet din far, Lone. Hvor er det smukke billeder af ham.
    Og din svaneprinsesse er bare så smuk.
    Ha' en dejlig aften, kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ❤️ Hvor er du sød.
      Ønsker dig en dejlig weekend.

      Knus, Lone

      Slet
  2. Det gør mig ondt, Lone! Det lyder godt, at du var hos din far i hans allersidste tid. Jeg er vild med billedet af din far og dig. Det er fuldt af kærlighed. Og den lever videre ❤️
    Stort knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Nana ❤️
      Jeg er glad for jeg var hos ham.
      Jeg ønsker dig og dine, en rigtig dejlig weekend.

      Knus, Lone

      Slet
  3. I love your beautiful swan princess!
    So pretty!

    Have a nice evening.
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much dear Susanna ❤️
      I wish you a wonderful weekend.

      Hugs, Lone

      Slet
  4. Kære Lone
    Jeg kondolere endnu engang.
    Hvor er det godt du/i var hos ham,det er stort og følsomt at kunne holde i hånden til det aller sidste. og det vat godt at han fik fred <3

    Hvor er det spændende at se billeder af dig som barn, kan se Eva ligner dig helt utroligt, og at du ligner din mor, ihh altså det smukke hår og de flotte øjne. Din far var en flot mand!

    Selvfølgelig har der ikke været meget plads til skaberen i dig, men hun er der jo:-)
    Svaneprinsessen er så SMUK, og jeg siger det igen, er imponeret over det håndværk du kan skabe med alle de små små og fine detaljer!

    Masser af varme knus og fine tanker <3
    Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Anette ❤️
      Tusind tak for de smukke ord, og dine varme tanker. Du gør mig altid så glad.
      Det var hårdt at komme igennem, og jeg er så glad for vi fik kontakt igen, og at jeg var hos far, til det sidste.
      Jeg er også taknemmelig for at have fået gang i det kreative igen. Det elsker jeg.
      Håber vi ses snart igen søde du ❤️
      Rigtig god weekend til dig og dine.

      Knus og hjerte kram
      Lone

      Slet
  5. Kondolerer. Godt at du var der til det sidste. Det kommer til at betyde meget for dig i fremtiden tror jeg. Alle de dejlige minder om din far kan ingen tage fra dig, så find dem frem og tænk på dem når du sidder og fremtryller smukke ting.

    SvarSlet
  6. Tusind tak Rita. ❤️ Ja jeg tror også det var rigtigt godt at jeg var hos far, til det sidste.
    Tak for din opmærksomhed.
    Rigtig god weekend til dig.

    Knus, Lone

    SvarSlet