tirsdag den 17. september 2013

EFTERÅR OG INDENDØRS HYGGE



Det er blevet efterår!! Der har ellers været utroligt lækkert vejr i Hjørring, i flere måneder. Jeg har ikke haft, nogen form for overtøj på, i meget lang tid. Og det har været bare ben, under kjolerne siden maj. MEN i søndags var det slut! Der skiftede det totalt. Der skal ikke herske tvivl om, at min yndlings årstid er forår, men efteråret kan altså godt være hyggeligt, og det er alligevel skønt at sidde inde med gang i brændeovnen, og stearin lysene tændt. Alle årstider har jo sin charme.


Her har jeg brugt en lilla farve, på både lys og blomster. Jeg er jo ellers mest til lyse pasteller som: lakse, lyserøde eller grønlige farver. Men her om efteråret kan jeg godt lide at komme lidt mere af de mørke farver på også.

Feks synes jeg det ser rigtig godt ud med mørke brune lys, sammen med laksefarven. De passer jo rigtig godt til sofaerne, som i kan se her


Der er dog stadig en del lysegrønne og lakse farvede "klatter" tilbage i mit hjem. Så her er lidt billeder, hvor pastellerne stadig får lov at pynte. Men det varer ikke længe før det bliver skiftet, for jeg skal jo have noget at lege med i den mørke tid der kommer ;)


Dejlig morgenmad den anden dag




'


Noget andet der også er fantastisk på denne årstid, er alt det haven bugner af :) 
Igår var det brombærrene der blev plukket. Der var ikke så mange modne endnu, men dem der var, var både smukke og store. MUMS


Og så er det også hyggeligt at pynte op udenfor, med smukke ting og lys 





Håber i får en dejlig aften. Jeg skal ihvertfald hygge mig med varm te, stearinlys og en god bog :-D










Ingen kommentarer:

Send en kommentar