tirsdag den 19. januar 2016

Blonder




Hvis der er noget jeg elsker at pynte og dekorere med, ligeså meget som perler. Så er det blonder. Blonder i alle størrelser og design.




Her i stuevinduet, har jeg nogle rigtig kedelige, triste rullegardiner. Jeg ville egentlig gerne have dem skiftet ud, men her i januar, går der lidt sport i at spare ;0)



Jeg hev blonde kurven frem, og fandt nogle brede blonder, jeg havde klippet af en gammel bluse. De blev monteret på gardinerne, og vupti, så havde jeg "nye" gardiner.





Et par gamle lampeskærme har også fået nyt liv, med lidt hvid kalkmaling, og lidt blonder i kanten



Jeg synes også det er rigtig sødt at sætte blonder på skabe 






Hylderne får også en blonde på kanten




Jeg synes simpelt hen at ALT  kan blive smukkere af lidt blonde





Selv min køkkenrulle holder er shinet op med pynt





Jeg kan godt lide at have mit fine bestik stående fremme. Jeg kommer det i nogle glas, der er pyntet med både blonder, snor og mønter



Her har jeg pyntet et tørret rugbrød med kage servietter og blonde bånd


Jeg klipper altid blonderne af det gamle slidte tøj og duge, inden det skal kasseres, men man kan finde blonder mange steder. De kan selvfølgelig købes i stof forretninger. Man kan også være rigtig heldig, at finde nogle på genbrug og loppemarkeder. Tit koster de ikke ret meget.

Jeg har fået en fin aftale med vores eneste stof forretning her i byen. Jeg kigger ind et par gange om året, og så finder vi alle de små blonde rester hun har, og så får jeg dem til en god pris ;o)



Så kom ud og led efter skønne blonder, og forny de gamle kedelige ting ;o)

Nu vil jeg ud at nyde det smukke solskin og den fine hvide sne

HAV EN RIGTIG DEJLIG DAG 
KNUS LONE 




7 kommentarer:

  1. Dear Lone!
    I love, love, love your style. I love laces too and in every room of our house, there you can find them. Even in the toilet.
    Hugs Kuni

    SvarSlet
  2. Thank you soooo much dear ❤️ I love your style too
    Love from Lone

    SvarSlet
  3. Hej Lone
    Det ser rigtig godt ud med blonderne på rullegardinerne samt alle de andre steder, hvor de optræder i din indretning. Dit hjem ser bare så tjekket og gennemført ud fra alle vinkler. kh. Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Kirsten ❤️
      Jeg er ikke sikker på der er helt tjekket og gennemført ;0) men billeder er jo taknemmelige
      Hav en dejlig aften
      Knus Lone

      Slet
  4. Jeg også bare elsker blonder Lone. Super skønne ideer. Specielt det på gardinet er i sandhed nytænkning...

    Rigtig skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte <3 Ja blonder kan gøre underværker de sjoveste steder, og nu havde jeg gået og tværet over de gardiner i flere år, og så lige pludselig dukker sådan en ide op ;o)
      Rigtig dejlig dag til dig.

      Slet