søndag den 17. januar 2016

Lækker sandwich med et asiatisk twist




I sidste uge var børnene og barnebarnet hjemme at spise. John grillede en okseklump og jeg lavede noget lækkert tilbehør til.
Og så var der en del rester efter sådan en stor klump



Jeg skar den først ud i skiver, og dernæst i strimler. Og som i kan se, var den perfekt grillet :o) Helt rosa


Jeg lavede en marinade af:

SØD OG STÆRK CHILISAUCE
SESAMOLIE
ØSTERSSAUCE
SOJASAUCE
KNUST HVIDLØG



Det kom til at se sådan ud, og det hældte jeg over kød strimlerne, og lod dem stå og marinere et par timer.


Jeg var så heldig at jeg havde en rest basilikum olie, fra sidst jeg havde basilikum der trængte til at blive brugt. Jeg havde blendet basilikummen med lidt god øko olivenolie. Det rørte jeg sammen med en god klat mayonnaise.
Og så skulle sandwichen samles.

Jeg tog en peberfrugt og et rødløg, og skar i tern. Hentede lidt grønkål i haven, og sammen med en rest rødkål og spidskål, blev det snittet fint. Tilsidst tog jeg et glas kapers, og blandede i. 



Så smurte jeg en god proteinbolle fra Lidl, med den lækre mayo og fyldte på med salat og marineret kød, og pyntede med lidt ekstra kapers

Mums vi smovsede ;0)


RIGTIG GOD AFTEN 
KNUS LONE






Ingen kommentarer:

Send en kommentar