søndag den 16. juli 2017

Pyntesten



Jeg har været på besøg hos en meget meget sød veninde, jeg har mødt via blogland. Det er så fantastisk med den verden, og de dejlige mennesker man møder her.
Jeg syntes der skulle en lille hjemmelavet pakke med, så jeg fandt sten og maling frem. Det blev til en sød lille serie, der kan pynte i vindueskarmen, på servietterne når man sidder ude, eller i et bed i haven.




Stenene er malet anderledes på den anden side, så de kan vendes efter humør.



Jeg synes det var oplagt at pynte med jordbær blade, nu hvor det er sommer, og farven rød indgår.



Pynte stenene blev pakket i cellofan, og lyserødt silkepapir i bunden.


Det er så sjovt at en almindelig sten kan blive lidt unik, bare med lidt fantasi og maling.


Rigtig dejlig ny uge til jer.
Knus Lone


19 kommentarer:

  1. Godaften Lone.Hvor det bare nogle flotte sten du har malet.Er sikker på at din blogveninde blev rigtig glad for dem.
    Glæder mig til jeg igen kan lave nogle hobbyting.For har da masser af materialer.
    Men først salg af mit lille gods.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette
      Tusinde tak for pæne ord :)
      Håber du snart får solgt, og kan komme til at være kreativ med alt dit hobby guf.

      Rigtig smuk dag
      Knus Lone

      Slet
  2. Hvor er de søde, Lone! Dem gad jeg godt eje! Så ville jeg bruge dem som servietholdere på havebordet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Nana
      Tusinde tak, og hvor er det dejligt at høre fra dig igen 😘

      Ønsker dig en smuk dag
      Knus og kram Lone

      Slet
  3. Så igennem helt utrolig smukke 🌼

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak frk Tilde. Har brugt akryl maling :)

      Ønsker dig en dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  4. De er så utrolig skønne dine sten Lone. De er så harmoniske og yndige i de sammensatte farver. Får helt lyst til at prøve kræfter men i andre farver.
    Men tror ikke på de bliver så skønne. Så jeg må vist lade det blive ved drømmen.

    En smuk start på en ny uge
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kære ven
      Er helt sikker på du ville lave de smukkeste sten. Drømme er dejlige og skal afprøves ;)

      Ønsker dig en smuk ny uge
      Knus og kram Lone

      Slet
  5. Så nydelige, romantiske stener, Lone!
    Kan tenke meg din venninne ble veldig glad for dem, herlige farger!

    Klem og fortsatt god sommer,
    Ida🌞

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak kære Ida
      Jeg tror hun blev glad :)

      Ønsker dig en smuk dag
      Klem Lone

      Slet
  6. Kære frk. Hall
    Hvor er det en sød og fantastisk ide, med de sten, hvem ville ikke blive lykkelig for dem.
    Hav det godt
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have kæreste Jessie 🌸
      Håber du har en god sommer i dit sommerhus.

      Knus Lone

      Slet
    2. Hej frk. Hall
      Jeg er hjemme i disse dage, der er jo også noget her, der skal passes. MEN kører derned igen onsdag. Så jo jeg nyder det på Falster.
      hilsen jessie

      Slet
  7. Dejligt kære Jessie, og må du nyde det i fulde drag :)
    Knus og kram

    Lone

    SvarSlet
  8. WOW........Hvor ER de smukke. Jeg elsker pyntesten.

    Skøn stemning af sommerens sødmefuldhed, du har lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tusinde mange tak. Hvor er det en dejlig besked at få, og bliver så glad.

      Ønsker dig en smuk aften
      Knus Lone

      Slet
  9. Kæreste Lone.
    Først nu har jeg haft overskud til at besøge din blog og ser at min fantastisk skønne gave fra dig bliver vist så fint.
    Den lå længe i cellofanen, jeg nænnede ikke at pakke den ud.
    Den blev beundret meget af vores gæster.
    Jeg er så utrolig glad for stenene. De er SÅ smukt malede. Det må have kostet dig mange smerter at holde på penslen.
    Også tusind tak for besøget, det var vel nok en dejlig eftermiddag. Vi glæder os meget til vi ses igen.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eliane
      Tusinde tak for din dejlige besked. Jeg bliver så utroligt glad.
      Endnu mere glad for at du kan lide gaven.
      Det skal ikke være nogen hemmelighed at fingrene er noget trætte af det, men jeg kan simpelt hen ikke lade være. Den dag jeg ikke kan være kreativ bliver en stor sorg.
      Men jeg slækker på noget andet for at kunne "lege" ;)
      Det er os der takker for invitationen og vi havde den dejligste eftermiddag hos søde John og dig, i jeres dejlige hjem.
      Glæder os til vi snart ses igen ❤️

      Ønsker jer en fantastisk dejlig dag
      Knus Lone

      Slet