mandag den 19. februar 2018

Grene


Nu hvor foråret lurer lige om hjørnet, er det så dejligt at hente grene ind og pynte med.
Her i vindueskarmen er det kirsebærgrene, hvor knopperne snart er klar til at springe ud.


På min tallerkenrække har jeg sat nogle mirabellegrene i en lille kande


Det ser så flot og rustikt ud med de mørke grene, mellem alt det lyse og feminine. 


Et andet sted i stuen, har jeg sat en meget stor troldegren. Det var så moderne med troldegrene en gang, at jeg blev helt træt af dem.


Men her hvor den ikke er overhængt med alt muligt pynt, men bare en lille filtet fugl, så synes jeg det er okay. Og igen, så bryder det mørke så flot i alt det lyse.


I mit store bur, er der også blevet plads til en lille mirabellegren.


Enkelt og fint.


Jeg vil ønske jer alle en smuk ny uge, og rigtig god vinterferie til de af jer der er så heldige at have det. I kan måske bruge fridagene til at gå en tur i skoven, og finde lidt at pynte stuen med, og tyvstarte på foråret.


Knus Lone


6 kommentarer:

  1. At tage grene ind på denne tid af året er bare noget af det bedste! Jeg har haft mirabel, kvæde og forsythia, og lige nu har jeg en stor buket birkegrene som forhåbentlig snart viser små, grønne blade. Kirsebær er også en gode idé! Jeg må ud at finde nogle kirsebærgrene ...
    Godt ny uge til dig, Lone!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtigt kære Nana
      Og har da også set dine fine grene.
      Hvor lækkert med birkegrene, så fantastisk at vi kan frembringe foråret lidt tidligere end egentligt 😉
      Rigtig god aften til dig Nana

      Knus Lone

      Slet
  2. Det bliver dejligt, når de springer ud - jeg kan lige se de hvide blomster fremhæve al romantikken hos jer :-)

    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja det bliver så smukt, søde Karen.
      Hihi ja der er vist pænt romantisk i vores hjem. Har ofte prøvet at ændre lidt på stilen, men vender altid tilbage. Så det er nok mig i en nøddeskal..... håbløs romantiker 😉
      God aften til dig søde

      Knus, Lone

      Slet
  3. Åhhhhh grene er lige med forår.
    Jeg elsker grene. De kan bare noget i et rum.
    De første grene tages altid ind og gøres klar til fastelavn her.
    Smukke billeder du viser os.

    Dejlig torsdag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Charlotte! Grene er smukke og lig med forår. Tak for din søde kommentar.
      Ønsker dig en dejlig lørdag.

      Knus Lone

      Slet