tirsdag den 13. februar 2018

The White Cottage

er en af mine yndlingssider på Facebook.
Siden ejes af den fantastisk, kreative og dygtige Sissepigen.
Hun laver de smukkeste ting, og kan også lave stencils og logoer, og ja jeg ved snart  ikke hvad hun ikke kan...... Jeg tror hun kan alt ;o)
Her har jeg købt en gammel kasse med de smukkeste hjemmelavede kort, og flotte vintage smykker.


Kortene som er lavet i fedtpapir har den fineste blonde kant.



Mange af smykkerne er nogle Sisse selv sætter sammen af gamle perler og andet guf, købt i genbrugsbutikker.


Jeg elsker simpelthen sådan en fin opstilling, med lækre gamle ting, og flotte hjemmelavede accessories.


Nogle af de stencils Sissepigen har lavet, kan I se her.

Et smukt stjerneskud på ruden i indlægget om


Læg lige mærke til at Karlsvognen også har fået en plads 


Og et her i mit vindue i vindfanget, har jeg brugt Sisses snefnug stencil.


I dette indlæg brugte jeg en stencil af et 



Sisse har også lavet flere af mine logoer.
Her er det påske logoet, som snart skal i brug... jubiiiii ;o)



Ellers send mig en pb så kan jeg tilføje jer som følgere.

Sisse har også hjulpet nogle af vores venner.

Vores kære ven Arne har åbnet sit eget vinfirma, hvor han importerer de skønneste vine fra Spanien. Det er virkelig udsøgte vine, og jeg VED det, for jeg får indimellem lov at prøvesmage de liflige dråber ;o) 
Herunder kan I se det flotte logo Sissepigen har lavet til Arne.
Og fik I nu lige lyst til en rigtig god rødvin der smager af noget, så tag lige et smut indenom Arnes fine side.
I finder den 

Rigtig god dag
Knus Lone




11 kommentarer:

  1. Ja Sisse pigen kan bare det der. Det er så fint det hun laver og så anvendeligt.
    Jeg har også haft meget glæde af alle de smukke stencil.
    Det bedste er de kan bruges igen og igen.

    Rigtig smuk tirsdag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis Charlotte. Det er så skønt med de fine stencils der kan bruges igen og igen. Ønsker dig en smuk weekend

      Knus Lone

      Slet
  2. Sikke da en overraskelse med SÅ fint et indlæg og omtale, tak du dejlige Lone-mus <3
    Kærligst Sisse, The White Cottage

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme kære Sissepigen. Det er så velfortjent 🤗
      Rigtig god weekend søde.

      Knus Lone

      Slet
  3. Det ser rigtig fint og smukt ud, det hele. Har prøvet dit link til The White Cottage men det fungerer desværre ikke - og når jeg leder på fb, er der heller ikke gevindst - er det en lukket gruppe ? Hilsen Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe
      Er glad for jeg kunne hjælpe dig ind på den dejlige side

      Knus Lone

      Slet
  4. Ja Sissepigen laver mange fine ting. Har ikke rigtigt brugt hendes stencils på vinduerne. Maleren i huset synes ikke maling hører sig til på vinduerne og jeg er mega dårlig til at få dem pudset. Men det kunne være, at det så blev gjort noget oftere. For det ser knald hammrende godt ud at dekorerer vinduerne :-)
    Så velfortjent med denne hyldest til Sissepigen :-)

    Kærlig hilsen Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord kære Susanne josephine. Ja det er mega flot at dekorere vinduerne 🤗
      Ønsker dig en smuk weekend

      Knus Lone

      Slet
  5. Det ser smuk ud med den gamle kasse og de fine kort. Du er rigtig god til at skabe smukke stilleben. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Leila
      Opstillingen er jeg blevet inspireret til af Sissepigen
      Ønsker dig en smuk weekend

      Knus Lone

      Slet
  6. Sikke dog nogle fine sager Sisse laver :0)
    Tak for tippet..
    KH.

    SvarSlet