søndag den 26. marts 2017

Vinderen er trukket


Så blev det søndag den 26 marts. Der er totalt forår i luften, og vinderen af påskeægget og pigen, er fundet.


Jeg har trukket vinderen på google random, så det er gået helt fair til.
Jeg har lagt de faste læsere, og følgere sammen, og sat tallet ind. Så trækker computeren vinderen


Og vinderen er Nanna Frida Pedersen
Stort tillykke til dig.
Så kan der blive pyntet lidt her til påske.
Du må meget gerne kontakte mig, så jeg kan sende pigen og ægget til dig.


Rigtig dejlig solskins søndag til alle


Knus Lone







8 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Nana med den smukke gevinst.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Også stort TILLYKKE til Nana herfra, heldige dig:-)))
    Ha en god god aften Lone<3
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Nanna.
    Sikke en smuk gave at få sendt.
    Er vild med dit æg.

    Rigtig skøn aften
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  4. Kære Frk. Hall
    Så var der en der blev glad, tillykke til damen.
    Det er et smukt æg, du har lavet, billederne taler sig eget sprog.
    Ja, der var forår i luften i weekenden, så jeg fik lavet rigtig meget forårsarbejde i sommerhuset. Hjørring er langt væk, men....
    hav det godt hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Tusinde mange tak. Jeg håber godtnok osse Nanna blev glad.
      Hvor er det dejligt du fik lavet så meget forårsarbejde. Det er så skønt når vejret arter sig, og vi får gjort haven sommer klar. Elsker denne årstid.
      Jeg elsker blogland og alle de skønne positive mennesker man møder her. Den eneste ulempe er at ofte bor de dejlige mennesker langt væk. Men måske er vi så heldige at kunne mødes på en eller anden måde.
      Dét ville være så skønt!
      Ønsker dig en dejlig dag

      Knus Lone

      Slet
  5. Tillykke til Nana. Hun har da helt bestemt fået en god start på ugen.

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne Josephine
      Jeg håber Nanna bliver glad for gevinsten
      Rigtig dejlig dag til dig

      Knus Lone

      Slet
  6. Tusind tak kære Lone ❤️
    Jeg er meget glad og har kun gjort min dag meget bedre!
    Jeg ejer ikke meget påskepynt ifht julepynt, og da kræfterne i år ikke er til at selv at lave noget er det meget smukke æg og dame noget jeg vil komme til at nyde meget :-)
    Jeg vil på IG vise det frem.

    Og mange tak allesammen hvor er i søde at lykønske :-)
    Kærlig hilsen Nanna

    SvarSlet