onsdag den 1. marts 2017

Forår

Jeg elsker forår, og i dag starter vi på denne skønherlige årstid.
Jeg har købt mig selv et bundt blomster, for at fejre det.


Roserne er cremefarvede og fantastisk smukke. Jeg har blandet lidt gult i, for at give lidt liv.
Se så smukke de er sammen med mit skønne Gustavberg stel.


Den lille kande er en jeg har fået af mine børn i julegave. Den er bare så fin, og passer perfekt til roserne.


Når man kommer helt tæt på roserne, ser de helt laksefarvede ud.
Tror nu også lyset driller lidt på billederne. Men flotte er de.


Der var så mange roser i det bundt jeg købte, at der også kunne blive en buket til badeværelset. Og så var jeg jo så smart, at jeg havde købt et par cremefarvede håndklæder også....



Ja jeg ved ikke med jer, men jeg kommer totalt i forårshumør af sådan en dejlig "dusk" ;0)


Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig dag.
Knus Lone

PS læg lige mærke til en ny smuk stencil Sissepigen  fra 
The White Cottage har kreeret til mig :0)








12 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en dusk forår. Har lige været i Bording på cykel og ja meget forår er der nu ikke i luften i dag. Ved du hvad de fine gule grene hedder, dem synes jeg ikke jeg kender.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Rita
      Nej desværre kan ikke huske navnet på dem.
      Nej vejret er ikke just forårsagtigt. Min mand har lige skrevet at der er snestorm i Vodskov 😳

      Rigtig god dag til dig
      Knus Lone

      Slet
  2. Kære Lone
    Lækker buket, og lækre roser(de minder om den rose vi førhen i blomsterbutikkerne kaldte champagne roser), også smiler jeg over hvor smart du er med håndklæderne, den vil jeg prøve om jeg kan huske;-)
    Altså tillykke med din nye stensil, den er FLOT og jeg holder meget af svaler. Jeg låner lige billedet, for har skabt mig en ny blog, og der linker man til andre bloggere på en anden måde, så jeg skal rundt og kopiere billeder, og det gamle jeg stjal af dig;-) er en smule utydelig når det kommer op i den str. Sig til hvis jeg ikke må.
    Jo det er forår, også selvom det øs regner her i dag, 1.marts er skøn uanset:-)))
    Knus og den mest fantastiske dag Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Til Rita og Lone, de gule ligner meget det vi førhen kaldte tatarica(en slags strand statice) -måske stavet forkert... men den er god til at tørre hvis det er den

      Slet
    2. Tusinde tak for dejlig kommentar sødeste Anette 🌸
      Ja de er utroligt smukke de roser, og champagne lyder flot og passer da lige på farven. Sender lige pb til dig

      Ønsker dig en dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  3. Det er forår Lone. Lækkert forår og meget meget skønne billeder.
    Jeg kan blive helt opslugt af dine rosen billeder.
    Hold nu op en smuk ny stencil du har fået. Speciel lavet til Svalehuset.

    Rigtig dejlig 1. forårs dag sødeste ven
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kære Charlotte
      Altid på pletten med søde ord. Tak for det. Og JA det er forår.
      Præcis! Den stencil er lavet liiiige til Svalehuset

      Ønsker dig en skøn aften søde
      Knus og klem Lone

      Slet
  4. Waww, det fineste morgenbord - hvem har ikke lyst til at sidde der og nyde roser og forår 👛🌸💕 og vaske fingrene på det fine badeværelse 💝
    Knus fra endnu en regnfuld dag i Ribe 🙈

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tusinde tak for de smukke ord kære Irene.
      Håber det smukke forårsvejr vi har haft idag, kan finde vej til jer også.

      Mange knus og klem
      Lone

      Slet
  5. Kære Frk. Hall

    Jo hvem elsker ikke foråret - vi har dog lige fået regn, men jeg glæder mig til lige at komme lidt ud og få gjort lidt. -få sne endnu, så...

    Sikke smukke roser du der fik købt, og ja, de står så smukt i din fine kande, og hvor er der lækkert i dit badeværelse, -- du har nu også sans for det smukke, frk. Hall.
    Mange hilsener
    jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Frk. Hall
      Jeg mener, vi stadig kan nå at få sne endnu ......så jeg må væbne mig med tålmodighed.

      knus jessie

      Slet
    2. Kære Jessie
      Tusinde tak for dine herlige kommentarer. Dig kan man altid stole på.
      Sne og frost kan der stadig komme, men idag artede vejret sig fuldstændigt efter kalenderen, og viste sig fra sin smukkeste side.
      Håber det blir godt vejr hos dig også.

      Mange knus og klem
      Lone

      Slet