mandag den 22. maj 2017

28 år

har jeg haft æren af at være mor til min dejlige datter Celine.
Så derfor har vi flaget hele dagen.


Nu er hun selv mor, og det er slet ikke til at forstå.
Men hold da op det klæder hende. 


Det blev også dagen, hvor mange af knopperne i haven sprang ud.
Her er det min Lemon drop der næsten er sprunget helt ud.
Kan ikke huske hvem der spurgte, men her er et billede.


Her er det en af rhodoerne der snart blomstrer.


Og her en anden.


Og min kvan er også tæt på at vise sin smukke kugleblomst.




Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig aften
Knus Lone






8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Celine i dag. Smukt vejr at fylde år i.
    Fantastisk at have den ære at blive mor.
    Smukke billeder du sender ud.

    Skøn aften søde ven
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak søde
      Ja det var en smuk dag, med sol og glæde

      Rigtig dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  2. Endnu engang tillykke med datteren. Ja børnene skal da fejres selvom, de bliver voksne. De er jo stadig vores børn uanset hvor gamle de er. Tak for billede af den smukke clematis, det har jeg i hvert fald efterspurgt. Smuk sart gul, er ellers ikke til gule blomster.

    Knus fra Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak kære Susanne Josephine
      Ja de bliver ved med at være ens børn uanset alder. Tror da osse det var dig der spurgte efter billede når Lemon Drop sprang ud. Skal nok sætte et billede ind når den er helt udsprunget

      Rigtig dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  3. Kære Frk. Hall
    Jeg har altid ønske mig i flag, godt du havde et, når du havde fødselsdag i familien. (tillykke med datteren)
    Hvor er det et skønt billede af dine 2 piger, hvor er de søde, Eva er da et dukkebarn....
    Og så store flotte rhodoer du har, ..
    Hilsen Jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak kære Jessie
      Jeg er så glad for vores flag, og det bliver hejst lige så tit der er en anledning
      Jeg er så vild med det billede af mine piger, selvom det er et ældre et

      Ja mine rhodoer er gamle og store, og jeg elsker dem, også når de ikke blomstrer. Synes de giver haven karakter

      Rigtig god dag
      Knus Lone

      Slet
  4. Dearest Lone
    you always share such loveliness, I heartily thank you for being so special, my friend !

    Wishing you joy-filled days to come

    XOXO Dany

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You so very much dear Dany
      You make me very happy

      Wishing You happy days
      XOXO Lone

      Slet