fredag den 12. maj 2017

Baby shower

Min ældste niece Louise har fødselsdag idag. Hun fylder 30.





Men i stedet for at give hende peber som de fleste nok gør, giver jeg hende dette indlæg.
<3

Kære kusine Louise jeg ønsker dig et hjerteligt tillykke med din dag, og håber den bliver helt fantastisk. 

Louise havde for et stykke tid siden, arrangeret en baby shower, fordi hendes lillesøster Josephine venter sig 


Måske I har gættet hvad køn det er ;o)

Først havde hun informeret alle os der skulle med, og så havde hun ellers lavet den smukkeste shower med lækker brunch.

Og det hele passede så fint til en rigtig lille prinsesse.

Bordet var så flot pyntet.


Der lå små lyserøde sutter, og rosenblade rundt omkring på den søde dug.



 Og der var masser af mad.
Herunder er det hjemmebagte karamel muffins med lyserødt guf


Der var også chokolade muffins.


Jeg havde fået æren af at bage et kæmpe brød.


Det skortede skam heller ikke på gaver.
En lille fin æske som indeholder.....



Smukke hårbånd!


Der var også et par yndige bikini trusser.


I den større ende af gaveidéerne, var der en seng, og en fin gyngehest.


Selvfølgelig var der også en fin hvid barnevogn, som var pyntet med en stor lyserød sløjfe.


 Louises yngste datter Naja synes at det var en helt perfekt fest, for hun er helt vild med kager....


og mor og far ;o)



Det var en rigtig dejlig dag, og jeg tror Josephine blev både overrasket og meget glad <3 vi glæder os alle så meget til at se den lille prinsesse.


Rigtig god dag til alle
Knus Lone





2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til din niese, for en fin baby shower hun hadde laget!

    Klem, Ida

    SvarSlet
  2. Tillykke med din Niece.
    Sikke en fest du var til. Jeg har aldrig oplevet sådan et. Det fantes jo ikke da vi fik børn. Har set det på film.
    Skal da love for der var dømt lyserødt tema.

    Glædelig mors dag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet