søndag den 27. august 2017

Overflod


Lige nu er der en overflod af blomster i haven. 
Og jeg plukker mange ind næsten hver dag.


Her er det hvide mamelukærmer som jeg viste jer i fredags. De er i smukt selskab med den  hvide rose Long John Silver, azalea og de sidste hvide hornvioler.



Lige meget hvilken side man ser de små buketter fra, så er de altså bare skønne.


En blomst jeg også plukker ind hver dag, er ærteblomsten, for jo flere man plukker, des flere får man. Det er da en win win situation ;)


Denne buket står i køkkenet, hvor jeg tilbringer meget tid.


Rigtig god søndag, og uhhh nu er den sidste sommer weekend snart slut, og efteråret banker på døren.
 Men hver årstid sin charme ;)

Knus Lone


14 kommentarer:

  1. I love your garden flower bouquet of white flowers!

    Have a relaxing Sunday!
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You very much dear Susanna.
      Have a wonderful day.

      Lone

      Slet
  2. Hej Lone.Det var da en dejlig overflod af alle de smukke hvide blomster.
    Synes ikke lige der ske så meget her.

    men så må jeg jo nyde hos jer alle .Rigtig god søndag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.
      Det er også først nu der er gang i min have. Det har været en sørgelig sommer, men satser på et lunt efterår

      Ønsker dig en dejlig dag
      Knus Lone

      Slet
  3. Jeg elsker også buketter fra haven. Det er sådan en luksus! Og du er god til at mikse en buket :-)
    God ny uge til dig, Lone!
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Nana
      God dag til dig

      Knus Lone

      Slet
  4. Er virkelig bag ud på kommentarer og de forskellige blogs.
    Tiden slår vist ikke rigtig til når hverdagen køre.
    Så smukke buketter du har lavet søde. Det er sådan en lykkefølelse at tage buketter ind fra egen have. Det gør godt for både krop og sjæl.

    Masser af knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Charlotte. Er selv bagud, og ja nu er der mange ting der trækker her i hverdagen.
      Ved slet ikke hvordan jeg skal overleve vinteren efter denne triste sommer. Derfor jeg laver buketter hver eneste dag. Men håber det nye drivhus forlænger udelivet lidt ;)

      Ønsker dig en smuk dag
      Knus Lone

      Slet
  5. I loved the pictures.
    Nice to meet your blog.
    Janicce / Brazil

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You very much Janicce

      I wish You a lovely day
      Lone

      Slet
  6. Kære Frk. Hall
    Du skal lige have en hilsen, jeg har læst dine indlæg, hvor er de smukke dine mamelukærmer.. jeg kan også godt lige dem med lidt farve på...
    Dine ænder er godt nok blevet store, og søde, mon du kan nænne at spise dem....
    Vores kræmmermarked gik rigtig godt,....
    er lige kommet hjem fra Falster, hvor jeg har været et par dage sammen med min datter.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jessie
      Hvor er jeg glad for det gik godt til kræmmermarkedet, og du havde en dejlig tur til Falster.
      Mamelukærmer er bare så smukke.
      Ja Rasmus er blevet så stor, og nej tror ikke jeg kan nænne at spise dem ;)

      Rigtig god dag
      Knus Lone

      Slet
  7. Ja ærteblomster er fantastiske... tænkt som de takker én for at man bare plukker løs. Og duften <3
    Smuk buket du har lavet.
    KNUS Susan

    SvarSlet
  8. Yndige buketter <3 Det er så dejlig en tid med alle sensommeren smukke blomster.
    Knus, Karen

    SvarSlet