tirsdag den 22. december 2015

Julegave indpakning





Jeg pakker næsten altid mine gaver ind i brunt papir. Det fremhæver pynten på gaverne så flot. Og jeg er jo meget til alt det naturlige, og jeg synes bestemt, brunt papir er noget mere naturligt, end noget af det meget spraglede julepapir man kan få. Selvom det også kan være rigtig flot! 

Det passer bare ikke så godt ind hos mig ;-)






Her har jeg samlet en del af pakkerne fra i år





På denne pakke har jeg pyntet med en lille blonde kage serviet, et tørret efeu blad og en lille kogle. På snorens ender er der sat en lille perle. Jeg ÆÆÆLSKER perler ;-)










Nogle af pakkerne får jutte snor på. Og de fine små træskilte, har jeg siddet og snittet, i mit ansigts fodsved............... hahaha eeeeej det ville dæleme have været fedt at kunne sige dét ;-) Men må desværre indrømme at de kan købes i mange hobby forretninger for en slik.





Jeg synes det ser så hyggeligt ud med de fine små træ ting. Og igen understreger det det naturlige.









Og i år er til og fra kortene, nogle meget fine kort, jeg har fået af en god veninde. Hun ved lige hvad jeg er vild med, og disse kort er bare et hit. Gammeldags og skønne





På nogle andre pakker, har jeg pyntet med borter og mellemværk, fra gamle dynebetræk





Og næsten alle pakkerne har også fået en grangren på, da mit tema i år har været meget gran





På denne pakke har jeg sat en hjemmelavet engel på. Den er lavet af en kageserviet, et glansbillede, lim og glimmer



Jeg er vild med at pakkerne passer godt sammen. Indtil de andre pakker kommer under træet også. Så er det en stor pærevælling af ufatteligt mange pakker ;-) hehe.... og sådan skal det jo bare være. Det er ikke alle der er så tossede i hovedet som mig ;-)

Men skønt ser det nu ud, synes jeg 



Nu må i alle have en fantastisk dejlig juleaften og nogle skønne juledage.

MANGE JULEKNUS OG KRAM 

LONE 





13 kommentarer:

  1. Åh hvor er det pænt. Jeg nænnede næsten heller ikke at pakke min op. Jeg er glad for at du kunne bruge kortene 😉

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig fine pakke billeder. Jeg er lidt vild med Bambi-pakke-billedet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jens Carl ❤️ ja den lille bambi er altså også sød :0)
      Det er egentlig Evas, men jeg låner den indimellem
      Rigtig glædelig jul til dig

      Slet
  3. Sikke smukke pakker Lone. Hold da op hvor gør du meget smukt ud af det. En ren fornøjelse at se på.
    Igen gør du det med perler. Fantastisk ide. Jeg er så vild med den måde du får perler ind i dine ting.
    Smukt. smukt, smukt siger jeg bare.....

    Rigtig skøn dag

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Charlotte ❤️
      Jeg elsker at pakke gaver ind, så det er en ren fornøjelse at pynte dem.
      Ja jeg må bare have perler med næsten alle steder ;0)
      Kan i have en rigtig dejlig og skøn jul ❤️
      Knus Lone

      Slet
  4. Tak Jeanette ❤️ ja de kort er så fine, og jeg skrev kun på den ene side, så de kan bruges igen som billeder ;-)

    SvarSlet
  5. Glædelig jul. Juleaften er veloverstået, maden er spist, maverne fyldt og alle gaverne er pakket ud og har skabt glæde ved giver og modtager. 1. Juledag er det allerede og jeg sidder og nyder stilheden efter en god og hyggelig dag og aften med snak, grin og morskab. Alle de andre er kravlet i seng. Selv Jack ligger i sin kurv som en lille glad og tilfreds hund.
    Jeg håber at gavernes indpakning blev rost for de er meget flot indbundet, jeg ville næsten ikke kunne få mig selv til at pakke ud, jeg ville i hvert fald forsøge ihærdigt ikke komme til at ødelægge noget. De er så flotte.
    Jeg håber at du har haft en god juleaften sammen med dine kære.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Har svaret lidt længere nede ❤️

      Slet
  6. Ejjj... det er jo ren kunst i ordet allerbedste betydning!!!
    Jeg har også brugt brunt papir og snor men pynten har blot været jule-klister-mærker. Næste år vil jeg prøve dit tema. Fantastisk flot. Tak for inspiration!!!
    Kh.
    Ingeborg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Ingeborg ❤️
      Jeg synes du skal prøve næste pr, for det er faktisk helt terapi at pynte gaverne fint. Og der går lidt sport i at finde på 😉
      Er glad for at kunne inspirer
      Kærlig hilsen Lone

      Slet
  7. Heldige de som fikk så fine pakker .
    Hvor nydelig du lager de til ....
    Ønsker deg et GODT NYTT år !
    Gleder meg til å følge deg vide i året som ligger forran oss !
    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne ❤️
      Og rigtig godt nytår til dig. Du er hjertelig velkommen :0)
      Kærlig hilsen Lone

      Slet
  8. Tak tak søde Kirsten og rigtig godt nytår. Ja det er så hyggeligt og fredfyldt i juledagene, og skønt i havde en god juleaften ❤️
    Jeg elsker at give gaver, og pakke dem fint ind. Og jeg er glad for du har glæde af at læse min blog
    Kærlig hilsen Lone

    SvarSlet