tirsdag den 31. oktober 2017

Halloween

Idag er det halloween, og jeg ved godt de fleste pynter op med uhyggelige græskarhoveder, og andet spooky halløjsa. Men da jeg spurgte Eva om vi skulle købe et stort græskar og lave et hovede, sagde hun: Ej altså mormor ve do wa... Det er alt alt for uhyggeligt, jeg kan bedre lide sådan noget sødt noget ;)


Så jeg plukkede nogle af de sidste roser og georginer. 
Der blev et helt fad fuldt.


De blev arrangeret midt på bordet, med lys og græskar.


Jeg kan bedst lide de lyse græskar, og heldigvis havde den lokale bondemand en del af dem.


Jeg synes faktisk at både blomsterne, lysene og græskarrene komplimenterede hinanden rigtig godt. Og det vigtigste!
 Eva syntes det blev fint.
I kan se her hvordan halloween bordet så ud sidste år



Rigtig god halloween til jer alle. 


Med eller uden uhyggelige effekter ;0)



KNUS LONE






16 kommentarer:

  1. Kære Lone
    Hvor ser det bare godt ud - godt man selv bestemmer om man er til uhygge eller som dit romantik og kærlighed.
    Jeg har skrevet sidst under forrige indlæg - Se lige.
    mange hilsner
    Lilje

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Lilje. Ja både Eva og jeg er nogle håbløse romantikere ;)
      Rigtig god dag

      Knus Lone

      Slet
  2. Du er da heldig at Eva bedst kan lide sådan noget sødt noget :-) Og hun er heldig at have en mormor der er SÅ god til at lave noget sødt! Jeg får helt lyst til at dække et Halloweenbord når jeg ser dit, Lone :-)
    God fornøjelse med dagen!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Nanna
      Du er altid så sød og altid klar med en lille dejlig kommentar.
      Vi stod længe og kiggede på halloween pynt i Rema, Eva og jeg. Men hun stod fast på at det var alt for uhyggeligt ;) ændrer sig måske med tiden
      Rigtig god dag

      Knus Lone

      Slet
  3. Charming Halloween!!
    So romantic, like my pink and white...but today I changed colours to orange and black!
    But just for tonight.... ;)

    Happy Halloween!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Susanna
      Your pictures are so romantic too
      Orange Will never be seen in my home ;0) Hahaha

      I wish You a wonderful day
      Lone

      Slet
  4. Kære Frk. Hall
    Hvor er det hyggeligt det du har lavet, sikkert sammen med Eva...
    Med h.t. sidste indlæg, "du ved nok hvad hjertet er fuld af, løber det over med"..... tænk på den dag du havde hos Anette.
    Jeg gør ikke noget her, fordi det er Halloween...
    Men selvfølgeligt gør du, du kan slet ikke lave være....
    hilsen og tanker fra Jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak Jessie
      Og du har fuldstændig ret ;) jeg kan slet ikke lade være, og griber hver en chance for at pynte og hygge.
      Ønsker dig en smuk og dejlig dag

      Knus Lone

      Slet
  5. Det er vel nok smukt. Jeg er helt enig med Eva. Det er uhyggeligt med alle de afhuggede fingre, blodige kager og gys og gru. Der er da nok af den slags i den virkelige verden, så hvorfor dyrke det?
    Allehelgensaften er det en smuk skik at sætte lys på kirkegården hos dem, man har mistet. Det kan jeg forholde mig til. Og jeg er ganske sikker på, at der ikke er en eneste mumie eller zombie på Skivholme kirkegård :-)
    Knus og kh, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak Karen
      Ja Eva og jeg blev enige om at smukke blomster ville være skønnere at kigge på end alt det uhyggelige.
      Haha godt du ikke er bange for at være på kirkegården ;0)

      Kærlig hilsen og knus
      Lone

      Slet
  6. Det er meget smukt sammensat. Jeg er bestemt tilhænger af den romantisek udgave ,frem for gru og skræk. Du har en god stil. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tusinde tak søde Leila. Jeg bliver så glad for dine skønne kommentarer.
      Dejlig dag til dig

      Knus Lone

      Slet
  7. Wow, hvor det ser flott ut, Lone. Holder med deg, den romantiske stilen er absolutt å
    foretrekke...
    Ønsker deg og dine en fin kveld,

    Knus, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak kæreste Ida
      Ja jeg er og bliver en håbløs romantiker ;0)
      Smuk dag til dig

      Knus Lone

      Slet
  8. Smukt og hyggeligt halloween bord du har lavet. Her røg de sidste blomster i stormen, så der er ikke flere at plukke ind af. Det gør nu heller ikke så meget, for nu er haven ved at blive til en eventyrlig julehave, og der skal ikke så mange afskårne blomster til :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Anette
      Ja ham Ingolf var noget krævende ;0)
      Jeg glæææææder mig til din skønne julehave fyldt med eventyrlig pynt. Mit hovede er også fyldt med skønne idéer der bare skal iværksættes ;0)
      Rigtig smuk dag

      Kærlig hilsen og knus
      Lone

      Slet