torsdag den 5. april 2018

45 års jubilæum


Jeg har mange rigtigt søde og dejlige veninder, og i alle aldersgrupper.


Nogle veninder er fra min familie, som søstre, kusiner osv.
Andre er fra da jeg havde caféen.

Nogle er naboer.
Og andre igen er fra internet verdenen.
Og så er der dem fra skoletiden.

Fælles for dem alle, er at jeg holder umådeligt meget af dem.

Nogle ser jeg bare en gang imellem, andre ser jeg næsten aldrig, men så skriver eller ringer vi sammen. 
Og så er der dem jeg ser ofte.

To af de allerbedste veninder jeg har, mødte jeg i 2 klasse. 
Det er søstrene 
Jane og Lena



Og jeg opdagede helt tilfældigt den anden dag, at vi faktisk kan fejre 45 års jubilæum som veninder, i år. 
Lidt vildt ikke, og så mega dejligt.


Noget af det der betyder mest for mig med veninder, er at man kan føle sig tryg, respekteret og at vi kan være der for hinanden. Og så det at man kan rumme hinandens både gode og mindre gode sider. Det er faktisk næsten som i et parforhold, og det kræver da lidt.
Vi tre har været veninder i så mange år, og ses stadig jævnligt.

Vi holder tøsehygge så tit det kan lade sig gøre.

Og vi er rigtigt gode til at feste igennem ;)
Helst til 80'er fester haha...



Men vi er også rigtigt gode til bare at slappe af i hinandens (og hundenes) selskab


Hvert år når en af os har fødselsdag, finder de andre to et lækkert sted hvor vi kan fejre fødselaren.
Og så er vi begyndt at skiftes til parvis, at invitere de andre to par til lidt lækkert mad, og hygge.
Det er simpelthen så dejligt.
Men det allerbedste er at vi kender hinandens så godt, og at vi bare kan være totalt os selv, når vi er sammen.


Jeg var forbi den lokale blomsterbutik i går, og da jeg så at hun allerede havde fået Lathyrus (ærteblomster) og forglemmigej, var jeg da nødt til at lave en lille veninde buket.
Jeg satte også lidt vintergækker i, fra haven.


 Og så købte jeg en lille flaske bobler, for sådan noget skal altså fejres.


 Og i næste uge skal vi igen have tøsehygge og så skal det fejres endnu en gang ;)

LOVE YOU GIRLS <3


Jeg ønsker jer alle en smuk og dejlig dag.

Masser af knus og kram
Lone

16 kommentarer:

  1. Good Morning dear Lone!Friends are angels in our lives.Beautiful photos!Congratulations!I wish you a life full of love! Have a nice day! Xoxo,Patricia!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohhh you are so sweet dearest Patricia. Thank you so very much. I wish you a wonderful evening dear.

      Xoxo, Lone

      Slet
  2. Veninder er bare noget af det bedste! Jeg værdsætter også mine veninder højt. Til lykke med jubilæet! Jeg havde faktisk 45 års jubilæum med min ældste (altså i betydningen den jeg har haft længst) veninde sidste år. Det kom jeg til at tænke på da vi blev 55. Vi mødte hinanden da vi var 10. Det er noget helt særligt at have kendt en veninde næsten hele livet.
    Dejlig dag til dig - og til dine veninder!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana
      Jeg så godt dit dejlige indlæg om veninder, og jeg tænkte at sådan noget skal man da hylde. Og så opdagede jeg at vi har 45 års jubilæum i år. Det er nemlig rigtigt at det er meget særligt, og det er altså noget man virkelig skal værdsætte.
      Tak for din kommentar.

      Knus
      Lone

      Slet
  3. Stort tillykke med de 45 års jubilæum.
    Veninder kan man aldrig få nok af og man skal huske at skatte dem.
    Fantastisk i nu kan fejre 45 år. Det er stort.
    Jeg har desværre ikke nogle så går så langt tilbage. Jeg har gået på forskellige skoler.
    Men har heldigvis gode og gamle venskaber som jeg sætter enormt pris på. Men nye er særdeles også velkommende.
    Tror sgi ikke vi to oplever så stort et jubilum. Det er vi vist for gamle til nu........ Men så må vi bare nyde det vi kan.

    Masser af knus og skøn dag i solen
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Charlotte
      Ja det er faktisk helt fantastisk blev vi også enige om. Men er altså ikke enig i at vi er gamle hahaha........ Men de år vi får er fyldt med så meget godt, at det ligeså godt kunne have været 45 år ;)
      Mange kram og gode tanker til dig

      Knus
      Lone

      Slet
  4. Jamen for sulan så dejlig læsning haha. Sætter så stor pris på vores venskab, det er jeg slet ikke i tvivl om at du ved ❤️❤️❤️ Glæder mig over alle de minder vi har sammen og glæder mig til at indkassere mange mange flere - ja der kommer jo endnu et i næste uge. Elsker dig Smuksak �������� Kramser f

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæhæ dejligste Janemus
      Ja det er jo vildt alle de fantastiske minder og oplevelser vi har. jeg er ikke i tvivl overhovedet. Vi tre varer for evigt <3
      Ses lige om snart dejlige mus.
      Elsker også dig.
      Kramselamser og knus

      Lone

      Slet
  5. Oooh! So beautiful spring flowers!
    It's great to celebrate with best friends!

    Have a lovely day!
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Sooo sweet you are dearest Susanna
      I am so happy for such a lovely comment
      And best friends are the.... Best ;)

      Wish you a lovely weekend
      Hugs

      Lone

      Slet
  6. Så vildt at vi har kendt hinanden så længe ��tillykke med os �� vi tager sgu 45 år mere ������������ Godt indlæg mus , love you to ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha lige præcis skønne mus
      Tillykke mæ os ;)
      Og ja da, 45 mere. Og når vi bliver gamle og senile, møder vi hinanden igen, og bliver enige om at vi skal være veninder ;D
      Glæder mig til vi ses lige om snart <3
      Love you too

      Lone

      Slet
  7. Kære Frk. Hall
    Tillykke med at have holdt sammen i 45 år. I ser ud til at hygge jer i hinandens selskab, skønne damer, især dig "Lone" Vildt med de søde shorts over de sorte strømper, du ser flot ud.
    Jeg har også en "gammel veninde" - vi har boet overfor hinanden og gået i skole sammen - så vi har kendt hinanden i maaaaange år.
    I morgen kører jeg til Falster, hvor jeg skal møde en evrt. ny hund.
    Håber på godt vejr.
    hilsen jessie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Tusinde tak. De shorts var lidt en joke, vi skulle jo til firserfest, og sjovt var det ;).
      Ja det er så dejligt med veninder man har kendt så længe ikke?
      ÅÅÅhhhh hvor det glæder mig du skal ud at se på en lille vovse..... håber den smelter dit hjerte, og skal med hjem :)
      Håber I havde godt vejr?
      Ønsker dig den dejligste weekend.

      Knus
      Lone

      Slet
  8. Tillykke med jeres jubilæum. Enig i det er fantastisk med gode veninder. Gamle som nye. Har 2 af slagsen, som jeg har kendt altid, da vi boede samme sted. Og sidste år fejrede jeg sølvbryllup med en veninde i Barcelona.
    Rigtig dejlig weekend i det dejlige forårsvejr.

    Kærlig hilsen Susanne Josphine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Susanne Josephine
      Ja det er så vidunderligt med gode veninder og tillykke til dig og dine <3
      Det er da helt fantastisk med en fra Barcelona.
      Tak for du er så sød til at kommentere, det betyder så meget for mig <3
      Rigtig god weekend til dig også

      Kærlige hilsen Lone

      Slet