søndag den 5. maj 2013

RØGET LAKSE TÅRN



Nu skal det hele jo ikke handle om høns ;) Vi har også gæster ind imellem, og lørdag aften var der et par stykker på besøg. De skulle serviceres med røget laks til forret.

Jeg havde fået fat i noget lækkert øko laks i skiver. Der var omkring otte ni skiver i en pakke. Jeg skar skiverne i tynde strimler, og tilsatte:

hakket purløg
finthakket rødløg
revet citron skal
knuste rosa peberkorn
2 ss cremefraiche
2 ss græsk youghurt


Jeg rørte det hele sammen, og lagde en bund af skyllet, blandet salat på en tallerken, og anrettede lakse blandingen i et rør, så det blev til et lille tårn. Jeg dryppede lidt æble/lime balsamico på salaten, lige inden jeg serverede


Uhmmmm det smagte dejligt og så er det utrolig nemt


Hehehehe de to purløg som pynt, er en intern joke ;) (Henry)

Vi ses snart igen





Ingen kommentarer:

Send en kommentar