fredag den 28. april 2017

Japansk hængekirsebærtræ




Lige inden vi tog afsted på vores lille miniferie i søndags, opdagede jeg at vores Japanske hængekirsebær var ved at springe ud. 


Så jeg skyndte mig at snuppe et par grene, og tage lidt billeder.

På mit lille nyanskaffede bord, havde jeg i forvejen lidt pynt, der trængte til lidt ekstra. 


Så der kunne grenene stå fint og lyse op, inden vi skulle afsted. Vi skulle starte med morgenmad hos os, så det var dejligt med lidt frisk pynt fra haven.



Den lille fine madonna, er en jeg har fået af Dronning Fryd... Altså Charlotte fra min yndlingsblog Hos Villa Fryd


Jeg elsker når kirsebærtræet blomstrer, men det varer ikke så længe, så jeg er glad for jeg nåede at få et par skønne billeder.


Jeg tror vi er liiiiige ved at være der hvor foråret tager over :0)
På det sidste billede ligger der nogle perler. Dem fortæller jeg om næste gang.


Rigtig god weekend
Knus Lone












15 kommentarer:

  1. Smukke smukke blomster. Elsker kirsebærblomster af enhver slags og selvfølgelig også at spise de skønne bær. Havde engang et lille kirsebærtræ, men desværre elskede bladlus og myrer også træet. Efter et par års kamp mod krybene opgav jeg, og træet måtte vige pladsen for blomster i stedet. Var i påsken på Bispebjerg kirkegård. Mange mange mennesker. Men synet af de smukke kirsebærblomster var fantastisk.

    Rigtig skøn weekend
    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kæreste Susanne Josephine
      Ja de træer og deres smukke blomster er helt vidunderlige. Det er en dejlig tid nu.
      Rigtig god 1 maj og ny uge

      Knus Lone

      Slet
  2. Så nydelig, Lone, kirsebærtrær i blomstring er så vakkert!
    Håper du får det fint på din lille miniferie,

    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Ida
      Vi havde en dejlig ferie, og ja lige niver alting så smukt ude
      Rigtig dejlig dag

      Knus Lone

      Slet
  3. Kære Frk. Hall

    Hvor fint, godt du lige fik taget nogle kirsebærgrene ind, inden du tog af sted. Det er så dejligt med lidt forår i stuen på denne tid.
    Det hele ser så fint ud hos dig.
    hilsen jessie
    PS Havde ikke lagt mærke til de blå sko.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jessie
      Hihi pyt du ikke havde set de blå sko, de er jo næsten ens. Det er bare farven som har en anden lyd 😂 Plejer vi at sige i vores familie
      Ja det er så skønt med alt det fine fra haven nu. Tak for dejlig kommentar
      Rigtig dejlig 1 maj og ny uge

      Knus Lone

      Slet
  4. Kære Lone
    Altså først stort TILLYKKE med Anders And og AnderSigne, fik det slet ikke sagt, før indlægget så var et andet og mere eventyragtigt.
    Også ønskes i en rigtig fantastisk mini ferie, med rå mængder af god mad og hygge:P
    Og du viser igen ene smukke billeder, kan næsten dufte kirsebærblomsterne hertil, savl. Jeg har en madonna der har samme udformning som din. Min købte jeg af et par unge gutter på max 25, de kaldte hende medusa;-) håber ikke du tager det ile op, men håber du skraldgriner:-))) min står jo også i stuen, sammen med andre hellige/betydningsfulde figurer og sten.
    En gang mere hn en fantastisk weekend
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kæreste søde Anette
      Ja der røg lige et par indlæg ind hurtigt efter hinanden. Nogengange har man meget at fortælle og andre gange er der mere stille. Du har garanteret travlt i haven og travlt med at lave dine fantastiske smukke dekorationer.
      Vi havde den dejligste lille tur tak 💕
      Tager det slet ikke ilde op ;0) hehe elsker et godt grin
      Rigtig dejlig 1 maj til dig du skønne kvinde

      Knus Lone

      Slet
  5. Så nydelige bilder, Lone. Kirsebærtreet er så vakkert. Håper du har fine feriedager.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak Bente
      Det var en dejlig lille ferie. Ja alting er så smukt i haven nu
      Rigtig dejlig dag

      Klem Lone

      Slet
  6. Hello dear lone! I love Cherry Blossoms.Só beautiful! Have a beautiful Sunday.Xoxo, Patricia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You so much dearest Patricia. Everything is so beautiful in the garden right now
      I wish You a lovely day

      Xoxo Lone

      Slet
  7. Smukke billeder og smukke grene.
    De er altså så bedårende. Slet ikke til at stå for.
    Tusind tak for du nævner mig i dit indlæg.

    Rigtig smuk søndag aften i skøn sol
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak til dig kære ven
      Ja de grene er helt vildt skønne, og alting vågner nu, og er så smukt i haven
      Ved du knokler og ved du får den mest vidunderlige eventyr have i år
      Rigtig dejlig 1 maj og ny uge

      Knus Lone

      Slet
  8. Good Morning dear lone, I did not move the lamp.Have a nice day, xoxo, Patricia

    SvarSlet