søndag den 15. november 2015

ET VELDÆKKET BORD






I aftes havde vi dejlige gæster på besøg, og jeg ville dække et pænt bord. Jeg kan godt lide at pynte op med gran, her i vinter månederne. Også selvom det ikke er jul endnu









Jeg lagde et lille rundt spejl på hver tallerken, og satte et fyrfads lys på.
Det er så hyggeligt med hver sit lille lys.
Det lille grantræ er taget op med rod, så det kan komme ud i haven igen, når det ikke skal pynte på bordet mere.












På gran grenene, havde jeg sat perler. Jeg elsker simpelt hen perler, og de pynter så flot.













Her kan i se hele bordet 








Jeg havde fundet et stort gran træ i skoven, som var væltet i stormen. Så jeg kunne godt tillade mig at snuppe nogle grene derfra, og de er bare lagt på en bord løber.












Jeg kan godt lide at sætte meget op op midten, så det virker lidt overdådigt. Og min madonna får tit en plads. 

Jeg håber i bliver inspireret, og får lyst til at dække et flot bord. Det gør et hvert måltid endnu bedre, når det indtages ved et smukt dækket bord.

Rigtig god søndag aften

Lone





1 kommentar:

  1. Du har helt ret Lone. Intet er som et vel dækket bord. Det er så englene synger for vores øjne. Det er også det ultimative for mig:)
    Jeg er så vild med dine perle på gran. Ser så fantastisk lækkert ud. Det er en super skøn ide.

    Rigtig fantastisk dag

    Charlotte

    SvarSlet