torsdag den 1. november 2018

Mos og andet grønt

Jeg begynder altid at vinter
 og julepynte i november måned.
I år skal det være meget naturligt.


Så jeg har samlet mos,
og andet grønt i skoven.
Her har jeg pyntet en smuk opsats,
med mos, ene og et stort lys.
Pyntet med en sløjfe.


Ovenover hænger en rund lysholder.


Den har fået selskab
af lidt ene, og en sløjfe.


Det hele pynter der,
hvor vores kæmpe flyderlænestole står.


Jeg fandt de hjemmelavede får frem,
og de blev også proppet ned i dekorationen.



Så er den første vinterpynt på plads.

Rigtig smuk dag.

Knus, Lone


18 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud, Lone! Vinterpynt er godt. Det skal heller ikke vare længe før jeg finder lidt gran og mos og den slags :-)
    God 1. november til dig!
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana
      Du er altid klar med søde kommentarer. Ja vinterpynt er helt sikkert godt og helt uundværligt her.
      Rigtig god 1 november til dig også

      Knus, Lone

      Slet
  2. Hvor ser det dejligt ud ❤ Og vi kan finde rigtig mange smukke ting i naturen lige nu. Her har vi små kogler fra lærketræ.
    God 1. november til dig! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er så meget smukt at hente derude i naturen, og tak for de søde ord.
      Rigtig god ny uge til dig

      Knus, Lone

      Slet
  3. Hold da op du er hurtigt ude i år Lone.
    Jeg er slet ikke kommet der til. Men det er måske mig der er langsom :))))))
    Jeg elsker når der begynder at komme mos og natur ind i huset.
    Det kan altså bare noget. Det hygger voldsomt.

    Rigtig smuk sol dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Charlotte
      Nej du er ikke langsom, men mig der elsker at pynte med naturen. Det er ikke så julet synes jeg, men mere vinter pynt. Men det er jo stadig så fint vejr, så det er godtnok lidt underligt med mos og kogler, mens roserne stadig blomstrer derude.
      Rigtig dejlig ny uge til dig

      Knus, Lone

      Slet
  4. Så nydelig hos deg, kjære Lone.
    Din pynt er "lige for mig", liker også best det enkle.
    Lammene dine er kjempesøte, de fikk jeg lyst å prøve å lage også..
    Ha en fin dag, kos deg i adventstiden, den er jo så fin.

    Masser av knus, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida.
      Du må igang med at lave lam, så du kan pynte til jul :-)
      Ja ofte er det enkle smukkest.
      Rigtig god dag

      Klem, Lone

      Slet
  5. SmukTak som du har fået det sat op 💕 enkelt og yndigt , lige efter min smag 😍 det fine er alt det vi kan finde i Naturen og så er det gratis 💕
    Knuss
    Lise-Lotte
    Og skøn November 💕

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lise-Lotte
      Det er nemlig det bedste, at alt det smukke i naturen, er helt gratis. Det er så nemt at pynte med også.
      Rigtig god ny uge

      Knus, Lone

      Slet
  6. Hello dear!Everything so beautiful and cozy. Happy November.xoxo,Patrícia!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You very much dear Patricia.
      You are always so kind.
      Happy Day to You

      Xoxo, Lone

      Slet
  7. Sødeste Lone, du er godt nok frisk :o)) det er nu så hyggeligt med lidt pynt inde, men her sker der ikke noget før 1 dec :o))

    Knus fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Linda.
      Det er nu også det eneste lidt julede her. Men kan så godt lide at pynte med mos, og andre lækre ting fra naturen. Vi kan kalde det efterårs pynt istedet for julepynt ;-)
      Hehe det passer nu ikke at det er det eneste ;-)
      Jeg har fået den første lyskæde op i haven.
      Ku ikke vente, og der er så hurtigt mørkt nu.
      Rigtig god dag til dig

      Knus, Lone

      Slet
  8. Jeg foretrækker også natur ting som julepynt og det du har lavet, er meget smukt. Her i huset pynter vi ikke så meget og slet ikke så tidligt. De sidste par år, har jeg pyntet lidt mere udenfor og det er også meningen, at jeg vil i år.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lene.
      Jeg vil heller ikke have så meget i år, og det meste bliver naturlig pynt som her. Jeg synes mos og kogler hører til efterårspynten, men måske er det lidt for julet ;-)
      Men elsker det.
      Det er også så flot at pynte op udenfor. Det er jeg også vild med.
      Rigtig god dag

      Knus, Lone

      Slet
  9. Hvor smukt. Er også så småt begyndt at se frem mod december. Vinterpynt, det ord tror jeg, at jeg må benytte, når manden kommenterer, om jeg ikke er lige lovlig tidelig på den med julepynten ;-))))
    Jeg er også ved at forsøge mig med de hjemmelavede får.
    Rigtig dejlig søndag.

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Susanne Josephine
      Ja efterårs eller vinterpynt er gode ord ;-)
      Er sikker på dine får bliver fine. Elsker hjemmelavede ting og pynt.
      Rigtig god dag

      Knus, Lone

      Slet