fredag den 24. maj 2019

Event hos 2Have


I sidste uge var jeg til min første Event.
Jeg var inviteret sammen med 14 andre bloggere, 

Jeg var faktisk lidt nervøs, 
for har aldrig prøvet det før. 
Men efter en dejlig samtale med Anne Marie,
 og efter at have hilst på de skønne bloggere, 
nød jeg bare hvert sekund.

 

Firmaet vi skulle besøge var 2Have 
Vi blev modtaget og vist rundt,
 af de to ejere Inge og Jacob, 
samt Amanda som er ansat i firmaet.

Det var en rigtig dejlig oplevelse. 
De tre værter var så søde, 
og kunne fortælle entusiastisk om deres fælles firma. 
Hvordan det var startet op, 
og hvordan det har udviklet sig stort siden. 
Det er så skønt at høre sådanne historier,
 fra mennesker,
 der virkelig brænder for det de laver.

Der blev serveret en fantastisk frokost, 
hvor der ikke manglede noget. 
Ja I kender jo mig, 
kæmpe madøre ;)


Og bordet var dækket så smukt.



Vi blev vist rundt for at se alt det smukke brugskunst,
 og fik endda lov til at se lidt ind i fremtiden,
 hvordan den nye trend bliver. 

Se lige nogle lækre store krukker. 
Altså de ville være helt perfekt i min have, 
siger jeg bare.


For ikke at tale om disse skønne kugler 
i grønlige nuancer. 
Så flotte altså.


Overalt var der smukke vaser, 
flotte krukker,
 planter og træer.
 Både de ægte...

 

Og det som kan holde sig for evigt...
 næsten


Og minsandten om ikke der var et par alfe også.


De er jo helt perfekte til min næste jul.
Yndige, hvide og lette ;)


Der var også en del brugskunst i rust,
 til haven.
Det er jeg faktisk blevet lidt vild med,
 så der kommer et andet indlæg om det.


Sidst og ikke mindst, 
fik vi lov at "lege". 
Vi fik udleveret potter, krukker,
 vaser, blomster og planter, 
og så kunne vi ellers bare slå os løs.

Her kommer Fru Pedersen rigtigt i sit es.


Og dronning Fryd var også i sit rette element her. 
Ville dog kun have kreationen med på billedet.
Man er vel en rigtig dronning ;)



Mit enkle bud på en opstilling,
 i nogle søde vaser fra 2Have, 
var det første billede på indlægget


Dette var kun en brøkdel,
 af alt det smukke vi så den dag,
 men jeg ved der er mange indlæg og billeder, 
både på instagram og i blogland. 
Så derfor har jeg valgt,
 at lave mit indlæg lidt kortere,
end først tænkt.

Endnu engang tak til 
blogvenner, Anne Marie
 og de tre dejlige værter fra 2Have.

Må I alle få en rigtig smuk weekend

Knus 

Lone




10 kommentarer:

  1. Dejligt at I havde en hyggelig dag! Jeg kan godt lide din enkle opstilling - og ved du hvad? ... Alferne du viser er søde, men jeg kan bedre lide dem du laver :-)
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana
      Hvor er det mega sødt skrevet. Bliver da helt rørt nu. Tusind tak, og rigtig god weekend.

      Mange knus
      Lone

      Slet
  2. Ha ha ha ha ja jeg kom godt nok til at grine..... vildt :))))))
    Ville kun have kreationen med ha ha ha :)))))))))
    Ja ja mens jeg sidder og fornøjer mig kan jeg jo tænke tilbage på en max hyggelig dag.
    Event det er lige mig. Mega hyggeligt. Inspirerende og så alle de blog venner man får hilst på igen.

    Klemmer og dejlig weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en rigtig dejlig dag, dem kan vi sagtens bruge flere af ;)
      Rigtig god weekend.

      Knus
      Lone

      Slet
  3. Super, Lone, op på hesten igen. Skal det være fredag, der er din dag?
    Hvor ville jeg gerne have været med. 2have har de skønneste ting. Jeg har en del af de små rustne fugle. Vores lokale blomsterpusher forhandler dem. Sådan en stor krukke ønsker jeg mig til næste år!
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen.
      Tror jeg er blevet klar igen, så der kommer nok mere end et om ugen ;)
      Ja de er så skønne de rustne ting.
      Den krukke står osse på min ønskeseddel.
      God weekend

      Knus
      Lone

      Slet
  4. Må ha vært en herlig dag, Lone, med masse inspirasjon!
    Hyggelig å treffe andre bloggere også.
    Det er en herlig tid nå, håper alt er bra med deg, Lone.

    Knus, og riktig god helg,
    Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn dag kære Ida.
      Ja det er altid dejligt at møde andre bloggere med samme interesse.
      Alt er fint her tak :)
      Rigtig god helg

      Klem
      Lone

      Slet
  5. Tak for de spændende billeder og sikken en masse lækre ting. Er vild med krukkerne, passer også godt til min have. Og sikken en sød blomsterdekoration du fik lavet. Lige min stil.

    Rigtig dejlig weekend
    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Susanne Josephine. Ja der var mange fine ting.
      Krukkerne er så skønne og især kuglerne er jeg vild med.
      Rigtig smuk weekend til dig søde.

      Knus
      Lone

      Slet