tirsdag den 17. april 2012

RÅ LÆDER OG MANDEHØRM!


Her for et stykke tid siden, var John og jeg til privat loppemarked. Vi så nogle flotte chesterfield møbler, som vi kunne få meget meget billigt.

Jeg var nu ikke synderligt begejstret. Hvordan skulle jeg kunne klare, sådanne store mørke skrumler, hjemme i min hvide romantiske stue?  kunne næsten ikke overskue det :-0

Nå, men jeg kunne jo også godt forstå Johns trang, til at få lov at sætte sit præg på vores hjem. Så jeg prøvede at sætte mig i stolen. 

Jeg smeltede totalt ned i den store brune karamel klump.... jeg kunne næsten mærke whiskey sjussen i den ene hånd, og cigaren i den anden.... ;)

Jeg var solgt!

Det var møblerne osse!

Vi købte hele sættet. En treer, en toer og en ener.... Rigtigt Hr og Fru Danmark agtigt, og jeg er vild med det :)

Så her den anden aften fik vi karamel klumperne hjem. Og efter en dags tid med flytten rundt på både møbler og lamper endte vi med dette resultat.






Nå ja, John forelskede sig også totalt i denne cremefarvede yndighed. Og dér var jeg til gengæld med på idéen med det samme hehehe...


Og man kan vist godt sige at John er blevet  "Herre i eget hus" ;) men jeg må også, sige at jeg synes de mørke møbler, faktisk passer rigtig godt ind i min hvide romantiske stil.

Så både Herren og Fruen føler sig godt tilpas i det ny møblerede hjem :)

Hav en dejlig dag

Knus fra Frk Hall


Ps: fandt dette billede af "Afternoon Tea" platten, vi serverede i caféen. Det er altså sjovt at kigge lidt i gamle minder :)







4 kommentarer:

  1. Det ser da rigtig lækkert ud. Glæder mig til en sjus i de bløde sæder. Knus

    SvarSlet
  2. Glæder mig dæleme også til snart at se jer igen :)

    SvarSlet
  3. Jeg har også nogle billeder fra din afternoon tea. De nye møbler ser rigtig dejlige ud. Glæder mig til at se dig igen og hygge os i dem ;-)

    SvarSlet
  4. Ajjj Jeanette dem blir du da nødt til at sætte ind :) vil da meget gerne se dem

    SvarSlet