lørdag den 9. april 2016

Vores vindfang i forårs klæder


Inden vi fik alt det regn, var der et par rigtigt gode dage. Så jeg besluttede mig for, at vindfanget skulle gøres forårs klar.




Det tunge pels tæppe der plejer at ligge på bænken, blev skiftet ud med en gammel hvid dug.




Måske ikke lige det aller smarteste, når det er her, hundene altid står, når jeg skal give dem deres seler på.
Men hvornår er det lige jeg gør noget smart, angående indretning ;o)
Men der er heldigvis noget der hedder en vaskemaskine
De små lygter i lige kan ane, ude til højre, er små træ lygter til fyrfadslys.


Det fine skilt, hvor der står, vær sød at tørre fødderne af, har jeg fået af The Princess alias Jeanette. Min dejlige veninde der bor i Holbæk


Vinduet har fået et sødt lille gardin. Det er egentlig en bordløber, men nu er det altså blevet et gardin ;o)



Så er vi klar til at byde gæsterne velkommen i det forårs klædte vindfang.

Kan i have en rigtig dejlig weekend <3 
Knus Lone






11 kommentarer:

  1. Wonderful. I want to sit there with you and drink some coffee

    SvarSlet
    Svar
    1. You are so very wellcome dear Kuni ❤️

      Slet
  2. Nååååhr 😍 Elsker dit vindfang...

    SvarSlet
  3. Nååååhr 😍 Elsker dit vindfang...

    SvarSlet
  4. Hej igen, det ser rigtig hyggeligt - dine gæster må føle sig meget velkomne

    God weekend
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Anette
      Jeg håber da at mine gæster føler sig velkomne, og jeg elsker at gøre det hyggeligt ;o)
      Rigtig god lørdag aften <3

      Slet
  5. Dejlig og hyggelig velkomst. Hvis amn altid skulle tænke på hvad der var mest praktisk, ville det jo nemt blive lidt kedeligt :-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det har du helt ret i Anette ;0) og jeg ELSKER Hvidt og pynt hihi
      God søndag ❤️
      Knus Lone

      Slet
  6. Utroligt hyggeligt vindfang. Nøjagtig som i gamle dage. Det er ikke tit man ser de vindfang mere. Jeg elsker dem og ville ønske jeg havde et. Der er så mange muligheder for at byde gæsterne ekstra velkommen. Præcis som du har gjort nu og pyntet fantastisk op.
    Jeg har det som Anette, hvis tingene altid skulle være praktisk så tror jeg at vi ville kede os... Der skal være lidt udfordringer...
    Jeg kunne snild se dig sidde med en kop kaffe om morgenen på den søde bænk. Nyde morgenen i ly for dug og en kold vind.
    Det er virkelig fantastisk....

    Rigtig skøn søndag til dig og dine
    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Charlotte ❤️
      Jeg er også meget glad for vindfanget. Noget af der der gjorde at jeg faldt for huset. Ikke så sært folk kalder det Frk Hall's dukkehus ;0)
      Rigtig god søndag
      Knus Lone

      Slet