tirsdag den 21. juni 2016

Studenternelliker


Der er så mange studenter der springer ud i denne tid. Både blomster, men så sandelig også, de smukke unge mennesker.
Der er en bestemt, smuk ung student, jeg gerne vil ønske rigtig hjertelig tillykke i dag. 
Den søde og utroligt dygtige 
Ida-Kathrine <3
Jeg er så glad for at alle vores bønner blev hørt, så det kunne blive solskin, lige netop i dag.
Jeg håber I har den fedeste, dejligste og skønne fest.
Og jeg ved din mor, har gjort alt for at pynte fint op, og gøre din dag helt speciel


Mine studenter, står i haven, og de er bare blevet så flotte. Her står de rundt om vores pavillon


Det ser så dejligt ud, når vi kommer ind gennem havelågen, og de byder os velkommen, og stråler i alle de skønne farver





Der er alle mulige farver, og de er så skønne, og man kommer totalt i sommerstemning


Men en af farverne, står nu mit hjerte nærmest. Og det er selvfølgelig den rosa


Studenternelliker er så taknemmelig en blomst. De holder utroligt længe, og er så nemme at lave dekorationer med.



Jeg kan nu også godt lide at blande en buket, med flere forskellige farver







Og smukt er det også, at skille de små buketter ad, og lægge dem i et glasfad




Det var mine studenternelliker, som jeg lovede at vise jer, når de var sprunget ud. Og nu vil jeg bare nyde synet af alle de skønne buketter, og ønske jer alle, en rigtig dejlig eftermiddag <3



Knus Lone


4 kommentarer:

  1. Så fine billeder af dine studenter de har absolut klaret eksamen med bravur sådan som de ser ud. De stortrives da bare hos dig
    Og flot ser det ud omkring lysthuset og i den fine vase
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Kirsten 🌸
      Ja de er så nemme og er så flotte, og de dufter jo også helt utroligt dejligt, så de har ihvertfald bestået med bravour 👍🏻
      Tak for dine altid søde kommentarer 💗
      Rigtig god dag til dig.

      Knus Lone

      Slet
  2. Sødeste kæreste dejligste Lone.
    Det er med meget røde øre jeg må er kende at jeg slet ikke har været på bloggen siden mandag aften......
    Tre studenter fester og en dementions fest senere.... og tro mig det fortsætter resten af ugen.....
    Vil så lige nu her til morgen tage et hurtigt kig og hvilket syn møder mig!
    Det er med de største forstørrelsesglas af glædes tårer jeg læser dit indlæg.
    Jeg har altid vist du var fantastisk og betænksom, men det her.........
    Det slår alt hvad jeg kunne forestille mig.
    Du er da den dejligste hjertevarme pige man kan forestille sig. Så betænksom og så skøn!
    Tusind tusind tak for en helt speciel og fantastisk hilsen til Ida-Katrine.
    Du er lige så fantastisk som alle dine smukke Studenternelliker.

    De varmeste og kærligste knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Charlotte 💗
      Nu er det da mig der får røde ører. Så mange flotte ord, om mig, er jeg slet ikke vant til. Så mange tusinde gange tak for dem.
      Jeg må sige at det er flot du tager dig tid til, både at læse blogs, men også kommentere, og så så fint. Jeg tror ikke jeg ville have overskud, med sådan et program, du lægger for dagen. Håber I nyder det hele, selvom der sker så meget.
      Endnu en gang tusinde tak for de skønne ord 💗

      Knus Lone

      Slet