mandag den 26. marts 2012

Frisk spidskål salat


Igår skulle det bare være let, frisk og lækkert. Så jeg lavede min yndlings salat. Spidskål salat med æbler, dild og feta.

Først snittede jeg spidskålen fint


Derefter skar jeg æblerne i tynde både


Så blandede jeg salaten med min bedste dressing

Fransk dressing:
olivenolie
æble eddike
dijon sennep
agave sirup eller honning
Lidt herp de Provence krydderi


Så kommer der noget af det vigtigste
Frisk hakket dild og gerne en masse


Til sidst vendes store stykker feta i salaten og der kværnes frisk peber over




Jeg stegte en masse forskellige grøntsager til, med lidt østers sauce og soya
UHHHMMMM


Lige nu har jeg sat dej over til gode gammeldags oldemor boller, som jeg lavede i caféen.

Den opskrift kommer senere.
Hav en dejlig dag, og lad os håbe solen snart får brændt sig gennem tågen :)

Kram fra Frk Hall



Ingen kommentarer:

Send en kommentar